152.den - Goa Arambol


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa » Arambol
February 5th 2013
Published: May 17th 2013
Edit Blog Post

Cestou sme naberali pasazierov. Isli sme cez les,konecne super cesta,nie ako cesta cez dediny,kde bol samy spomalovac. Vodic to dobre valil,miestami sa cely bus cely triasol.

Nad ranom sme zastali na vymennej stanici. Asi 3/4 pasazierov prestupila do druheho busu a sla do mesta Gokarna. Od cinanky som sa dozvedel,ze su tam super plaze,skoda,ze som to nevedel skor ,isol by som radsej tam. Gokarna v preklade znamena chod chod,go = chod po ang a karna = chod po indicky,aspon tak mi to vysvetlil moj spolusediaci ind

Inak sleeper kabinky su asi 170cm dlhe,takze vyssi clovek nema moc velku sancu sa tam vyspat,vojdu sa tam dvaja ludia na lezaka (neskor zistene,ze aj 6 indov v sede),kabinka sa zatvara supacimi dverami,tak je to trochu izolovane od zbytku busu.

Cestou sme v mestach este vylozili par ludi,v meste Panjim sme mali asi 15.min. pauzu pred kancelariou paolo travels. Dnu nabehli taxikari a zacali vabit ludi,ze ich odvezu do arambolu.Dvaja sa dali nalomit. Nas uz skoro prazdny bus pokracoval na parkovisko ,kde nas prehadzali do minibusu,ktory nas prepravil do mesta Mapusa.

Tu opat riksaci a taxi,ze nas odvezu do arambolu.Taxi stal tak isto ako z Panjimu 600rup.

Ja som siel s indom na miestny bus,neskor na nho siel este jeden par z mojho busu. Cestou som si este kupil listok na privat bus do Bombaju za 350rup.

Lokalny bus sa riadne zaplnil,som pustil si sadnut jedneho stareho inda. Ind z hospetu vystupil na skorsej zastavke,nebolo ani miesta sa s nim rozlucit,fajn chalan. Na mojej zastavke som mal problem sa dostat z busu,uplne napraskany. Batozinu som u vodica v predu v kabinke,vystupil som zadnymi dverami,tak ludia mi ju potom museli podavat.Ale pohoda,su tu na to zvyknuty.

Po vystupeni mototaxi ,ze ma odveze na plaz,to som odmietol sak to je len kusok. Po jednom spytani som trafil na cesticku co ide na plaz.

Plaz ma po prvom pohlade moc neohromila,sice je piesocna,dlha ale ziadny tien,kopa ludi a same ubytka popri nej,more dobre rozburene.

Zakotvil som hned v prvom ubytku Cock town 4 noci za 900 rupii v domceku s fanom so share sprchou a wc.

Su tu samy party ludia,ulica plna suvenirov a draheho jedla.

Zajtra v plane relax na plazi.

Zatial som sklamany z tohto miesta.

V restike v ubytke maju 4 druhy piva, indicke king,kingfisher,americky budweiser a dansky tuborg,flaskove coca coly tu maju 0,6l.

Vecer skypovanie s mami a planovanie turecka a konecne poriadny spanok po dlhom cestovani.

naklady

bus mapusa - arambol - 20rup
jedlo - 20rup
ubytko 4x cock town - 900rup
pivo kingfisher v ubytku - 50rup
pivo tuborg v dedine- 40rup
fried chicken rice - 70rup
chicken soup - 70rup
voda 1l - 10rup
nanuk - 20rup
susienky - 18rup
bus mapusa - bombaj - 350rup

foto
http://min.us/mbg1SXANJUgjsz


Advertisement



Tot: 0.125s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0901s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb