153.den - Goa Arambol


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa » Arambol
February 6th 2013
Published: May 17th 2013
Edit Blog Post

Neskutocne,v noci ziadny komari,parada. V izbe som mal len jedenho chrobaka ale ten neotravoval. V noci mi bola riadna kosa,nebolo sa s cim zakryt.

Na ranajky som si dal v restike na ulici 2x roti a neskor este susienky co som kupil cestou.

Opral som si ponozky a siel odlovit 2 kesky co boli pobliz. Jedna bola na kopci pri chrame,kde meditoval zapadniarsky par a dalsia cca 3km od ubytka. Ta druha bola v riadnom kopci ale ten vyhlad za to stal. Cez cestu sa nachadzala botanicka zahrada,akurat sa tu fotil svadobania. Zahrada slabucka nevim z coho boli vsetci taky nazhaveny.

Potom som to zalomil smer nazad moja plaz,tato tu bola taka ista,onicom a drahe jedlo o napojoch ani nehovorim. Vlny furt velke,cervene zastavy,takze kupat sa nedalo.

Na obed som sa zastavil v dedine. Dal som si v miestnej vyvarovni 3 samosi a k tomu caj. Pod cajom si treba predstavit tekutinu kakaovej farby,horucu naliatu v mini pohariku. Odtial som siel na plaz.

V suveniroch som kupil plachtu so slonom,mam sa aspon cim zakryt v noci ale hlavne mam na com lezat na plazi. Predavac moc zjednavat nechcel az v tretom stanku som sa dostal na prijatelnu cenu 200rup. Nizsie nikto nikde nesiel. Sice v jednom mi ponukali za 150rup ale bol to nahovno material,jak vreco.

Na plazi som dlho nepobudol,moc veterno,po par minutach som bol zafukany pieskom.

V restike test dalsieho piva,King,zajtra skusim americky humus budweiser.

Na veceru som behol do dediny. Ako predkrm som si dal 3 samosy s cajom,v resitke som potom okostoval specialitu byriani chicken. Uplna slabota,kura s ryzu a omacku. Kedze mi este furt vyhravali muzikanti v pupku skocil som do mexickej restiky na promenade. Otestoval som sweet lassi,napoj co chutil ako sladka smotana a na jedlo som si dal mexikanske jedlo chicken burito. Na to som cakal dobru hodinku ale nevadilo mi to,bo tu bola free wifi. To co mi potom doniesli mi vyrazilo dych. Uplne mega porcia,ktoru som ledvaj zvladol.

V ubytku som si dal budweisera,ako som predpokladal slabota a relaxoval.

naklady

roti 2x - 20rup
voda 2l - 25rup
pivo kings - 50rup
samosa 3x + caj - 44rup
coca cola 0,6l - 30rup
plachta - 200rup
chicken byriani - 110rup
pivo budweiser - 50rup
sweet lassi -35rup
mega porcia chicken burito s ryzou - 130rup

foto
http://min.us/mbg1SXANJUgjsz


Advertisement



Tot: 0.095s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 32; dbt: 0.061s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb