Anjunasta

Asia » India » Goa » Anjuna Beach
December 8th 2008
Published: December 8th 2008

Moikka Anjunasta

Junamatka luksuksessa (ok halvimmassa mahdollisessa sellaisessa) sujui oikein mukavasti. Vessa oli kohtuu siisti, vaikka lahkeet olikin kaarittava ylos kastumisen valttamiseksi. Ylimpaan (kolmanteen) kerrokseen kiipeaminen sujui yllattavan hyvin. Molemat ateriat (illallinen & aamiainen) seka tee olivat oikein maistuvat. Junan keinunta jai sen verran tasapainoelimiin, etta viela seuraavanakin paivana keinutti ihan mahdottomasti.

Juna jatti meikalaisen kyydistaan Madgaon, mista siirryttiin parin pojan kanssa riksalla Pohjois-Goaan Calanguteen. Olihan tiivis tunnelma :D Puolen minuutin mittainen vilkaisu riitti, ja otin taksin Anjunaan. Noin puolen tunnin mittaisen kiertelyn jalkeen loysin majan, jonka siisteys, sijainti ja hinta tyydytti. Parasta kampassa on kuitenkin sen aivan ihanat oranssit sisa- ja ulkoseinat. Sellaisessa variloisteessa ei voi kuin tulla hyvalle mielelle.

Nyt olen maannut pari paivaa rannalla aurinkovarjon alla ja olen edelleen yhta valkoinen kuin kotoa lahtiessani. Vaan enpa ma tanne mitaan rusketusta olekaan tullut hakemaan. Lepo ja rentoutuminen riittaa. Siihen rentoutumiseen taalla onkin sitten tarjolla vaikka mita. Tavallinen hieronta niista lienee kilteimmasta paasta. Joka toinen vastaantulija tyrkyttaa ties mita aineita. Yleisin litania on..."Madam, you like marihuana? Grass? Coca?" Yksi uskallikko meni jopa lisaamaan litannian loppuun itsensa. Joo ei kiitos. Hammentavaa.

Saa nahda kauanko taalla olen. Kiire ei ole minneen. Kuvia tulee ehka jossain vaiheessa...

Tot: 0.049s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0231s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb