Huvilaa tarjolla!

February 28th 2012
Published: February 29th 2012

Cast AwayCast AwayCast Away

Tyhjää on.
WenChang:sta oli ilo ajella takaisin QiongHai:hin, koska aurinko möllötti pilvettömältä taivaalta koko päivän. Muistin lisätä aurinkorasvaakin, joten kuuppa ei onneksi palanut.

25 kilometrin ajon jälkeen päädyin sellaiselle tielle mitä en ollut huomannut tullessani. Tien päässä oli melkein tyhjä ranta ja komeat maisemat. Ainoastaan muutama puolivalmis huvila ja pari rakennustyömaata oli muistuttamassa ihmisistä. Nämä huvilat olivat muuten aivan loistopaikalla noin 50m päässä rannasta. Rakennusten rungot olivat valmiina, mutta siihen homma oli jostain syystä sitten jäänytkin. Siitä saisi aivan täydellisen kesämökin meren rannalta. Tosin matkaa mökille tulisi tietysti jonkin verran. Viisumihommista puhumattakaan.

Hiekkaranta oli varmaan kilometrin pitkä ja selkeästi tyhjillään. Täällä näki hyvin sen minkälainen se ranta olisi tuolla Sanyassakin jollei sitä siivottaisi säännöllisesti. Rannalla oli kaikenlaista meren huuhtomaa tavaraa kalastusvälineistä lenkkikenkiin. Silti ranta oli aivan täydellinen paikka telttailuun ja uimiseen. Ikävä kyllä en ollut valmistautunut löytämään mitään näin hyvää telttapaikkaa ja mukana ei ollut yhtään ruokaa syötäväksi, joten matkan oli jatkuttava.

Tutkin tunnin verran rakennuksia ja istuskelin rannalla Cast Away-tunnelmissa ilman lentopalloa. Lopulta mietiskelyni keskeytti toinen polkupyöräretkeilijä, joka oli ajamassa vastakkaiseen suuntaan kuin minä ja osui samaan paikkaan ihan sattumalta. Juteltiin siinä puolisen tuntia ja ukkeli otti tietysti kuvia. Oli muuten eka kerta kun kiinalainen pyörämatkaaja ei ota kuvia
Cast AwayCast AwayCast Away

Vain Wilson puuttuu.
minusta, vaan tämä kaiffari otti varmaan 15 lähikuvaa mun pyörästä. Kai se oli joku pyörätehtailija ja kohta jostain hikipajasta puskee ulos kolmipyöräisiä retkipyöriä.

Loppumatka sujui paahtavassa fiiliksessä ja sama vanha hotelli odotti perillä. Sen verran olen siellä jo ollut, että respan miekkonen oli jo ovella vastassa valmiina kantamaan mun kamat ylös. Itse tarvi kaivaa vain passia ja kuvetta.

Vasemmanpuoleinen on mun.

Vaatii pientä pintaremonttia.
Casa De cALJU

tämmöinen isompikin olisi tarjolla.
SammakkomiesSammakkomies
Sammakkomies

Repesin kun ukko pyyhälsi ohi märkäpuvussa ja snorkkeli suussa.

Tot: 0.147s; Tpl: 0.022s; cc: 7; qc: 40; dbt: 0.0976s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb