Cambodja: Sihanoukville


Advertisement
Cambodia's flag
Asia » Cambodia » South » Sihanoukville
October 6th 2004
Published: December 15th 2006
Edit Blog Post

Om een uur of acht wordt ik wakker, dit is wat aan de vroege kant we vertrekken pas om een uur of 10. Lekker hoor zo'n vakantie met alleen maar vroeg opstaan, mag je een keer uitslapen ben ik nog op tijd wakker. Na een ontbijtje gaan we richting Sihanoukville, de tweede stad en een belangrijke havenstad in Cambodja. Rond een uur of 1 zijn we bij het Geusthouse. We zijn de rest van de dag vrij, het is net vakantie. Het Geusthouse is van een Nederlander en dat blijkt, keurige kamers volledig naar Nederlandse standaard, er zijn een stuk of twaalf kamers die in een U-vorm rond het zwembad zijn gebouwd, de rest van de middag brengen we door aan het zwembad. Aan het eind van de middag gaan we een biertje drinken in bij het restaurant, ook naar Nederlandse maatstraf trouwens, lekker frieten met mayonaise, heerlijk een beetje normaal eten. Aan het begin van de avond ga ik maar even op bed liggen, ik voel me niet zo fit en heb wat hoofdpijn, als ik later op de avond wakker wordt lig ik te baden in het zweet, ik drink wat en val weer in slaap, als ik later weer wakker wordt voel ik me weer kip lekker, wat het nou was weet ik niet het zullen die nare malaria tabletten wel zijn geweest.

Advertisement



Tot: 0.056s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0228s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb