Phnom Penh - Killing fields


Advertisement
Cambodia's flag
Asia » Cambodia » South » Phnom Penh
January 26th 2007
Published: January 26th 2007
Edit Blog Post

Smazena tarantula Smazena tarantula Smazena tarantula

Chcela som jej zaplatit nech to zje a natocit videokamerou, ale uz som musela ist spat do autobusu - nabuduce...
Dnes sme si s Benom a dvoma chalanmi z Londyna zobrali taxik a obehali Killing Fields - masove hroby a muzeum. Prave som cestovny pas odovzdala cestovnej kancelarii a za tyzden sa sem vratim - viza do Vietnamu, Laosu a Thajska by mali byt uz hotove - do Vietnamu chcem odist den na to ako dostanem pas. Zajtra odchadzame (s Benom) na tyzden na juh Kambodze a chceme obist plaze - mozno aj nejaky ten ostrov nech vieme ako to tam vyzera. Ben potom pojde do Singaporu z kadial leti domov na Novy Zeland a ja prejdem do Vietnamu. Vsetkym sa nam tu VELMI paci - skvela krajina - ludia su stale vysmiaty - zhodujeme sa na tom ze z tych krajin co sme zatial videli su tu najmilsi ludia a vela ludi hovori to iste aj o Laose. Po Indii som prestala brat antimalarika - aj ked prave v tychto krajinach hrozi nakaza tou "smrtelnou" malariou - ale pocula som ze vo vacsich mestach a na plazi to nie je zle, tak zatial som bez nich a pouzivam repelent - je tak silny ze par ludom to zacalo leptat plastove hodinky co mali na ruke - obsahuje 50% DEET. Nemam to rada - trochu ma po nom pali pokozka, ale malariu nechcem, tak toto je to mensie zlo. Na dnes koncim lebo som sa od chalanov oddelila a som dost daleko od hotela (uz je skoro 22:00) - Phenom Phenh (hlavne mesto Kambodze) nie je prave dvakrat bezpecne (hlavne po tme) vraj sa tu ludia strielaju aj koli hadkam v karaoke baroch.





.



Additional photos below
Photos: 23, Displayed: 23


Advertisement

Vraj "masaz" Vraj "masaz"
Vraj "masaz"

Pri hladani cestovky som natrafila na ulici na toto - vraj masaz. Ohnom oslahol vnutro flasticky a pricucol to na telo tomu chlapikovi. Som zvedava co na to povedia chalani ked im ukazem fotky.
Tanier plny smazenych tarantulTanier plny smazenych tarantul
Tanier plny smazenych tarantul

Mali aj zivu tarantulu tak sme sa jej dotkli ale k ustam by som take potvory nedala :-)
Masove hroby -vela z nich este nie je otvorenychMasove hroby -vela z nich este nie je otvorenych
Masove hroby -vela z nich este nie je otvorenych

Jamy boli povodne 6 metrov hlboke


Tot: 0.061s; Tpl: 0.017s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0355s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb