Vietnam - Hoi An and Cambodia - Angkor

Asia » Cambodia » North » Siem Reap » Knar
May 14th 2013
Published: May 15th 2013

Hello folks, thanks again for the comments he! hopelijk zijn de replies van Anouk goe doorgekomen 😉 Na Hue zijn we met de bus doorgereden naar Hoi An. Dat stadje ligt zon 200km zuidelijker en dat was 4u rijden 😉 ofwel kon de bus niet harder, of er was iets anders, maar hij tufte rustig verder, door de bergen, langs de zee, en zo zijn we er toch geraakt. Hoi An is eigenlijk een hot... Read Full Entry

Photos are below

sunsetsunset
sunset

sunset
Monsieur Ponlok!Monsieur Ponlok!
Monsieur Ponlok!

Monsieur Ponlok!

Angkor
ook de beelden krijgen parapluook de beelden krijgen paraplu
ook de beelden krijgen paraplu

ook de beelden krijgen paraplu
ff stutten ;)ff stutten ;)
ff stutten ;)

ff stutten ;)

elephant!elephant!
elephant!

elephant!

15th May 2013

paars???
De lange broek van Anouk is supermooi! Dat is wel blauw hé, Wouter, en bovendien een modekleur! Hier val je er helemaal niet mee op. Houden die boomwortels de tempels recht? Indrukwekkend! mama
15th May 2013

Genieten!
Echt genieten om jullie reis te volgen. Onze reiskriebels gaan zeer snel te keer met een hoge nood naar vakantie! Begin juni hebben we een klein tripje gepland. Veel plezier nog ginder!! PS: Paarse broek is geweldig! xxx
17th May 2013

Lara Croft
Ik denk dat Wouter niet verloren was gelopen maar dat hij stiekem Lara Croft was gaan zoeken :-) Vandaag op ctl met de dikke buik. Volgens gynaecoloog zal ze wel op meter en peter wachten!

Tot: 0.069s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0436s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb