Yangon

Asia » Burma » Yangon Region » Yangon
September 8th 2016
Published: September 11th 2016

Een kleine geschiedenisles is nodig om te begrijpen waar Myanmar nu staat. Na drie oorlogen werd Birma in 1885 een Britse kolonie. Tijdens de Tweede Wereldoorlog werden de Britten verdreven door de Japanners, samen met hun Thaise bondgenoten. Deze bezetting duurde tot 1945, waarna het nog drie jaar duurde voordat de Britten Birma eindelijk opgaven. Belangrijk in de strijd voor onafhankelijkheid wa... Read Full Entry

Photos are below

12th September 2016

Mooie foto's, het ziet er allemaal geciviliseerd uit en wat was het bed mooi versierd! Veel plezier nog.
15th September 2016

Enjoy!
Hey, Ik kon de blog niet openen. Eindelijk toch gelukt. ( via,via ) De eerste foto's geven een lekkere, rustige indruk, maar misschien is dat schijn. In mijn herinnering is het altijd loeidruk bij tempels. Jullie bed ziet er prachtig uit: een gelukkig huwelijk waardig. 25 graden klinkt als muziek in mijn oren. We doen er hier 10 bij. Doe een gebedje bij een van die tempels dat het gaat regenen, want ik moet nu twee tuinen met emmertjes begieten. Lekkage in de kruipruimte. De slang is daar losgeschoten. Als jullie daar bijzondere planten zien, neem dan een foto voor me, of van een prachtig aangelegde tuin. Ik sta altijd open voor nieuwe impulsen. Jullie tweede blog kan ik nu ook openen, dus daar typ ik nog ff verder. Liefs, Linda en verhitte Suka

Tot: 0.059s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 23; dbt: 0.0389s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb