Judant aplink Afrika

Africa
November 19th 2010
Published: December 3rd 2010

Nuo Stambulo prasidejo naujas kruizas. Pradzioje Tunisas. Nepykit, bet man jis nepatiko ir ten tikrai nenoreciau grizti. Gal cia didele itaka padare kelios perskaitytos knygos apie arabus. Visi gatveje i mane spoksojo. Bendradarbis sake, kad tai del mano sviesiu plauku, bet vis tiek jauciausi kaip keistenybe ten. Ejom gatve, kai vienas taksistas griebe uz rankos ir kazka arabu kalba pradejo aiskin... Read Full Entry

Photos are below

9th December 2010

su gimtadieniu
Miela, Agne, sveikiname gimtadienio proga, linkime sekmes tavo kelionese, nauju draugu bei ispudziu. Lauksime griztancios, bet tik ne dabar, nes Lietuvoje gausiai prisnigo, kasmetine stichine nelaime, kuri uzklumpa visus "netiketai"...Skaitome tavo kelioniu ispudzius, lauksime nauju ...As galeciau pasigirti, kad buvau susitikime su aktore K.Kazlauskaite, prisimindama ta vakara, dar ir dabar juokiuosi. Lapkricio 13 d. buvau savo klasioku susitikime...nuo tavo isvykimo musu gyvenimas nestovi vietoje, kasdien vis kitokie darbiniai-naminiai ispudziai, kasdienines nesekmes ir menki pasiekimai... Pasiilgome taves. Linkejimai nuo Linos, Giedres ir Ginto. Buciuojame...Irena

Tot: 0.316s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 42; dbt: 0.0479s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb