Nairobi


Advertisement
Africa
July 2nd 2009
Published: July 2nd 2009
Edit Blog Post

Eg stortrvis med gjengen er er paa tur med og stemninga er paa topp!

Etter East Africa Cup, som var ei flott erfaring, sette vi nasen mot Arusha. Det hadde vi ein kviledag der vi surra i byen og gjorde lite, foer vi avlsutta dagen saman med med Stavangerteamet paa Scripture Mission. Eg hadde haapa aa faa treffe dommar Ramaroson eg traff i Arusha i fjor, men daa eg skulle ringje kom eg ikkje gjennom. Det var synd, daa det hadde vore veldig interessant aa teke opp traaden fraa i fjor. Men, men, ein kan kikkje faa med seg alt.

Turen til Nairobi var skranglete, men gjekk greit. Vi vart moette av Fred og Evans og dei tok seg godt av oss. Eg merka at det var godt aa ha noko som kunne det lokale tungemalet, og som kjende byen! Nairobi var for stor og for kaotisk for meg. Byen var eit einaste stort spetakkel! Men: for all del, det var veldig intyeressant aa vaere der, og eg faar stadig eit klaarare bilete av kva det er CHRISC eigentleg held paa med. Interessant var det og aa hoeyre gloeden og interessen dei som jobba med gateborn og folk i slummen hadde. Besoekte slummen i Githoghoro gjorde vi og, men eg sat igjen med ein ekkel smak i munnen etter det. Fekk litt safari kjensle, at vi berre saag paa at andre hadde det mindre bra. Men kanskje er det slik det maa vaere, kanskje kan dette foere til at vi gjer litt meir til prosjekta som er i slummen. Endring skjer ikkje overnatta, og med begrensa tid er kanskje eit besoek som opnar augene til ein det beste ein kan gjere.


Ellers, for alle pakkeinteresserte: planen funkar perfekt. Aa ha kun eit kolli er geialt. No kjenner eg sekken som min eigen lomme og veit kvar alt er. Saan skal det vaere. 😊

Advertisement



2nd July 2009

Stilikt steinar! Godt at allt går bra, lykke til vidare :) www.ingridjoh.wordpress.com

Tot: 0.078s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 42; dbt: 0.0433s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb