Wild Coast med Mine

Africa » South Africa » Eastern Cape » Port St Johns
April 27th 2009
Published: April 27th 2009

Her kommer billeder og lidt tekst om min forlænget weekend med Mine ved Wild Coast. Det var en super lækker weekend, og billederne kan måske bruges som inspiration for folk, som overvejer om en tur til Sydafrika er pengene og rejsen værd. Mit salgstrick ville i hvert fald gå på: Sand, vand, vidunderligt landskab, dejlige mennesker og spændende kultur. Wild Coast er Wunderschön!... Read Full Entry

Photos are below

Telt med udsigtTelt med udsigt
Telt med udsigt

Det var vores telt med udsigt til solopgang over havet ved daggry. Kan man finde en bedre udsigt? Vi så flokke af delfiner bevæge sig sydpå ud for stranden - og vi formodede, at det skræmte eventuelle hajer væk!
Her var også køer på strandenHer var også køer på stranden
Her var også køer på stranden

Stort set var det faktisk kun os og køer, som brugte stranden ved the Kraal. Det er selvskab, som var til at holde til. Freden blev dog brudt senere, da tre klamme, hvide mænd kom og tog billeder af os.
Flere hundeFlere hunde
Flere hunde

På stranden ved the Kraal, havde vi også hunde med -der var tre hunde på hostellet, og de sad tydeligt og ventede, indtil de øjnede gæster, som så strandklare ud, og så løb de ellers foran ned mod stranden.
VagthundVagthund
Vagthund

Labradoren var med flest gange - og når vi ikke var ude i vandet (hvor hun selvfølgelig var med), holdt hun vagt inde på stranden, når vi tog solbad. Kom folk for tæt på os, så gøede hun. Hun synes dog at have lidt racistiske og aldersdiskriminerende tendenser, for det var primært, når unge, sorte børn gik forbi, at hun gøede. Lige her er hun dog på abejagt, hvilket hun også gjorde med glæde og sjæl, hver gang en stakkels abe kom for tæt på. Hun kunne dog aldrig fange dem.
Her skal jeg boHer skal jeg bo
Her skal jeg bo

Hvem flytter med?
Eller måske herEller måske her
Eller måske her

- med medfølgende hest. Vejene er i hvert fald ikke til at køre på med alm. bil, så en hest er sikkert hurtigere og mere behagelig.
Og vi slutter af med...Og vi slutter af med...
Og vi slutter af med...

... den velbesøgt Elvis Store på en bakke nær en by et eller andet sted i Eastern Cape.

Tot: 0.058s; Tpl: 0.021s; cc: 8; qc: 19; dbt: 0.0273s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb