Vlechtjes [:)]


Advertisement
Rwanda's flag
Africa » Rwanda » Ville de Kigali » Kigali
May 11th 2009
Published: May 11th 2009
Edit Blog Post

Prive consultPrive consultPrive consult

Met de hele familie
Na 8 uur zitten, zere billen en spierpijn in m'n nek heb ik nu zoveel haar als ik nog nooit gehad heb!! Ik heb een volle bos met 'vlechtjes'. Eigenlijk zijn het geen vlechtjes maar meer 'om-elkaar-gedraaid' haar... Erg leuk, al zeg ik het zelf. Ik hoop dat het een tijdje mooi blijft.

Dat was dus mijn dagbesteding gisteren, de kapster is om een uurtje of 9 begonnen. Later kwamen er hulptroepen, met z'n 3en zijn ze bezig geweest. Aan het einde van de middag was het klaar, een lange zit.
Fenna heeft in een internet cafe rustig met Salik kunnen bellen, ook wel relaxt!

's avonds zijn we naar een sportsbar geweest hebben we pizza gegeten en voetbal gekeken. De mensen zijn hier erg op de hoogte van het Europese voetbal en Leandre is een grote Manchester United fan.
Daarna in onze 'hotelkamer' (in het klooster) nog een spelletje Phase 10 gespeeld met Leandre en Celestin (een vriend van Leandre die in Kigali woont). Dat spel is echt een groot succes hier, erg leuk.

Zaterdag avond zijn we nog op 'prive-consult' geweest. Iemand die iets te maken heeft met de 'vrienden van Rwanda' heeft een dochter met
VlechtenVlechtenVlechten

Uren zitten, uren vlechten...
een oogprobleem, of wij ook even wilde kijken. Met de bus naar de buitenwijk.
Het meisje ziet scheel, de man wilde graag weten of wij een operatie zouden adviseren. Dat is nogal lastig, aangezien wij geen idee hebben van de mogelijkheden hier en de kans op complicaties. We hebben alles uitgelegd, ik geloof dat hij wel blij was met onze komst.

Vandaag gaan we weer terug naar Kirinda, over de hobbelweg... Hoe laat, geen idee, gewoon maar wachten op een telefoontje... Zo werkt dat hier, ook wel relaxt zo, geen gestress.

Werk ze allemaal weer deze week!
tot snel
x

ps: voor wie nog meer wil lezen; Fenna's blog -> fennek.whereareyou.net (wel in't Engels)


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement

Het resultaatHet resultaat
Het resultaat

Het mag er wezen, ik heb nog nooit zoveel haar gehad!
Phase 10Phase 10
Phase 10

Het is een populair spel hier!


11th May 2009

vlechtjeeess
Hej Marijk, staat je goed al die clechtjes, echt superveel haar ineens. ik hoop maar dat je er een tijdje van kunt genieten :) Fenna had geen ambities in die richting.. :)? fijne week veel liefs san
11th May 2009

phase 10
Had ik ook mee naar Ghana whaha. Is ook erg goed ontvangen. Was erg bijzonder daar. Jammer genoeg voor dokter van Noort waren ze pas 3 weken van te voren op de hoogte van zijn komst en waren ze klaar na 2 en halve dag. Ik moet wel zeggen dat ik blij was weer blanken te zien, gewoon om het feit dat ik dan niet meer zo aangestaard werd (mensen die van de fiets vallen als je langsloopt is toch wel heel bijzonder) Veel plezier met je vlechten, laat ze niet jeuken!! Kus Liz
11th May 2009

wauw
heeej je ziet er zo mooi uit met die vlechtjes! Een beauty! Nu ben je helemaal een half afrikaanse ;)
11th May 2009

Hej meiden, heb zojuist alles gelezen. Klinkt erg leuk en zo te lezen/zien hebben jullie het er prima naar je zin. Marijke, ik zou je niet meer herkennen met al die 'vlechtjes' :-)

Tot: 0.064s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0348s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb