Chiang Mai 21feb t/m26 feb

Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai » San Kamphaeng
February 26th 2012
Published: February 26th 2012

Chiang Mai!
Ik heb hier de 3 daagse trekking gedaan! Was erg gaaf, leuke groep, mooie natuur, goede hike en leuke dingen gedaan.
De eerste dag van de trekking begon met het rijden op een olifant, leuk maar vind het ook zielig voor die beesten....
Daarna een waterval!! Yess eindelijk het water in!! Toen begon de hike voor ongeveer 3.5 uur, was nog best pittig maar ging prima!
We sliepen die nacht in een dorpje in het oerwoud! Wat een top locatie! (zie foto's)

Volgende dag weer een hike voor 5 uur! Die avond sliepen we bij een waterval! Geen matras en 's nachts werd het erg koud.... (vergeten foto's te maken, helaas)
Leuke avond gehad bij het kampvuur!

De laatste dag alweer van de trekking, gelopen voor 2,5 uur. Onder weg ook nog lekker gezwommen bij de waterval en toen bamboo rafting! Dat was gaaf hele weg kunnen blijven staan! Goede oefening voor het surfen!
Toen was de trekking afgelopen! Was super geslaagd! Die avond ook nog getraint bij lokale Gym was leuk en lekker om weer te trainen!

Vandaag een fiets gehuurd en tempels bekeken en naar de zondag markt gegaan! Die is echt super groot in Chiang Mai. Thaise broek gekocht! Wat zit dat toch super lekkerrrr!

Morgen staat er iets heeeeel gaafs op het programma! Wat het is vertel ik in het volgende blog!! TIP: Extreme .........

Groeten uit het warme Chiang Mai!

26th February 2012

Bart, Geweldig die eerste foto ;) een paar blonde meiden weten te strikken voor de foto?! Wat een geweldig mooi land zeg, ben blij dat je zoveel blogd! Fijn om van je te horen en te zien! Moet nog wel iets bruiner worden als ik je vergelijk met die twee jongen waar je tussenin staat ;) Veel liefs en een dikke knuffel Loes

wauw
Hi man, Wat een feest om met je mee te reizen!!! Zo kom ik nog eens ergens.. ben je in de teakhouten tempel geweest in Chiang Mai? Die vond ik zo prachtig beschilderd en heeeeeerlijk ruiken.. Niet stoppen met schrijven, het is heerlijk om te lezen! Liefs, F
26th February 2012

Ha Bart, Wij zijn net thuis en lezen met genoegen jouw reisverhalen. De foto 's gaan we morgen in alle rust bekijken. De track is je goed bekomen zo te zien (blokjesbuik nog intact). Zijn wel erg nieuwsgierig wat er nu op jouw programma staat. Kus Bart en Angèle
4th March 2012

Volgens mij ben je wel helemaal in je element zo of? Leuk om te zien en te lezen dat je zo'n leuke tijd hebt. Geniet ervan en ik wacht weer op je volgende verslag. Groetjes EJ
11th March 2012

Hallo!
Ha die Bart, leuk om je verhalen te lezen en je prachtige foto's te zien. Paul vindt het toch maar heel wat dat je dit in je uppie doet, maar die heeft ook een andere leeftijd.......Maar op de foto's is te zien dat biertjes overal te koop zijn, dat is enige troost. Wij zijn net terug van Ghana, daar moest Paul een aantal projecten beoordelen voor Water for Life. Als je facebook nog kan bekijken, daar staat het verhaal op met foto's. We hebben wel gemerkt dat je op facebook geen serieuze verhalen moet zetten, wordt weinig op gereageerd! We zijn benieuwd naar je volgende verhaal. Hoe gaat het trouwens met de gezondheid (darmen)? Hopelijk heb je geen last van diarieke watervallen! Dikke kus vanuit het Nijmeegse Paul en Alice

Tot: 0.117s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0856s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb