South East Asia six months

Asia » Thailand
February 10th 2012
Published: February 8th 2012

Hallo allemaal!

Hier zal ik komende zes maanden mijn blogje bij gaan houden!
A.s. vrijdagmiddag vlieg in 's middags met Emirates voor twee dagen naar Dubai om vervolgens door te vliegen naar Bangkok! Ik heb een visum van twee maanden voor Thailand dus verblijf daar de eerste tijd! Plan is om Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, en Maleisiƫ en Borneo te bezoeken! Maar hoe het loopt kunnen jullie volgen in dit blog!

Groetjes,

Bart

Spullen! Spullen!
Spullen!

Bijna klaar met de spullen pakken!

8th February 2012

aftellen
Hallo Bart, We wensen je veel plezier op je grote reis... en: we zullen je goed volgen / in de gaten houden! Hans en Marlies
9th February 2012

een half jaar
Het is bijna zover man. 6 maanden alleen op pad. Veel succes en plezier gewenst.

Avontuur!
Hoi Bart, het klinkt als een groot avontuur. Respect dat je dit doet en succes met regelen van slaapplaatsen en veel plezier met het opdoen van nieuwe vriendschappen.

Far away!
Als je dit leest ben je al ver weg van de vrieskou, lucky bastard!!! Hoop dat je goede vlucht hebt gehad en ben benieuwd hoe je de sfeer hier gaat vinden. Heel veel plezier, geniet ook namens mij hahahaha Alle liefs uit Lent.

Broer
He broer ben ik de eerste met een comment? Mooi. Vandaag na het werk zonk het even in. Ik kon je niet meer even bellen. Vreemd man. Damn mijn kleine (28 jaar oude) (maar altijd klein blijvende) broertje is nu echt op reis.
11th February 2012

veel plezier en succes!
Hoi Bart, Wat heerlijk dat je een half jaar op reis gaat! Ik weet nog toen ik op reis ging in mijn eentje naar zuid amerika, zo heerlijk om los te komen van alles en te genieten van alle nieuwe dingen die op je afkomen. Zalig !! Heel veel plezier en ik ga lekker een beetje meereizen met je, door dit Blog te volgen. Ik ben heel benieuwd. Veel succes en vooral super veel plezier!!!!! natasja

Tot: 0.077s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0547s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb