Dubai


Advertisement
United Arab Emirates' flag
Middle East » United Arab Emirates » Dubai
February 10th 2012
Published: February 14th 2012
Edit Blog Post

Hallo allemaal!

Kort verhaaltje over de eerste twee dagen in Dubai!
Na een goede maar vertraagde vlucht in de nacht aangekomen in Dubai. Het is een erg mooie stad, te beginnen al bij het vliegveld (Groot!)! Alles op en top! In twee dagen het belangrijkste gezien, want het is een erg grote stad om alles te kunnen zien in die korte tijd. Alles is super mooi wat gebouwd wordt maar het is allemaal een beetje nep... dat gevoel heb ik erbij.
Dat komt natuurlijk omdat Dubai weining geschiedenis heeft! En ze een wereld stad bouwen in korte tijd!

Na twee dagen wilde ik ook wel weer weg, ik had het wel gezien en zin om naar Thailand te gaan.

Voor een impressie zie de foto's!

Groetjes Bart!

ps. op dit moment ben ik in Bangkok (koh San Road) Verhalen volgen!!


Additional photos below
Photos: 20, Displayed: 20


Advertisement



14th February 2012

Dubai
Wat een stad, Bart... Wat een torens. Geweldig; blij dat ik de plaatjes zie. Geen wonder dat je onder de indruk bent... en weer vlug weg wilt! Op naar Thailand! Groeten van Hans en Marlies
14th February 2012

super
Hoi Bart, dat ziet er super uit, ik ben er nog nooit geweest maar als ik dit zo zie wordt het hoog tijd ... veel plezier in Thailand ;-)
14th February 2012

Lekker bezig!!
Leuke ervaring man! Genieten daar en pas op met de (gelovige) meisjes, niet aankomen anders worstje eraf in dat land ;-)
14th February 2012

Kao san
Lekker aan de buckets in kao san!! X barbara
14th February 2012

dubai
Langer dan een paar dagen moet je ook niet in Dubai willen zitten:-) En nu Thailand! Weet je al wanneer de volgende full loon party is? Of ga je eerst naar het Noorden? We zullen volgende week een bucket met rum op je drinken op st. Maarten!,
15th February 2012

cool Dubai
toch wel heel cool om die stad gezien te hebben! Ben ook erg benieuwd naar de verhalen van koh san road!
20th February 2012

Wat een reis!
Ha Bart, Goed te horen en te zien dat het heerlijk is. Geniet en we blijven je violgen. xxx

Tot: 0.053s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 22; dbt: 0.031s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb