Bangkok 13 t/m 16 Feb

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
February 25th 2012
Published: February 25th 2012

Hallo allemaal!

Het is alweer even geleden dus tijd voor een update van mijn travelblog!
12 feb. had ik mijn nacht vlucht vanuit Dubai naar Bangkok, helaas niet kunnen slapen op de vlucht dus kwam 's ochtends helemaal kapot aan in Bangkok. Op het vliegveld in Dubai een Amerikaanse jongen Brain leren kennen en in Bangkok ook de taxi mee gedeeld naar Khao san road!
Gaaf ik was in Bangkok op Khao san road!! Toen gezocht voor een guesthouse zitten er genoeg dus 1 straat van Khao san een kamer gevonden!
Kamer is niks bijzonders, samen met Brain de kamer gedeeld. Toen even bijgeslapen en 's avonds natuurlijk naar Khao san! Super nacht gehad!
Cocktail's gedronken, veel gegeten, thaise show gezien, en geeindigd in Spicy een Discotheek in Bangkok!

Voor de rest van de dagen, (bijna) alle tempels gezien in Bangkok, nationaal museum gedaan, China town en natuurlijk gefeest!! Was top!

Paar foto's voor impressie.

17 feb was het tijd om weer verder gegaan.........naar Ayutthaya!

25th February 2012

niks veranderd!
super cool! Alle tempels zijn nog precies als toen ik er was natuurlijk dus heel herkenbaar! Goed iets van je te horen en leuk dat je nu al reisgezelschap hebt gevonden! Veel plezier!
26th February 2012

super
We zien dat je geniet. Inspiratie kun je overal opdoen maar verwerk het maar eens! Reizen houd je in beweging..... Kus Bart en Angèle

Tot: 0.095s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0521s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb