Status update :)

North America » Canada » British Columbia » Whistler
January 10th 2012
Published: January 10th 2012

Hey hey

Hier ben ik nog eens 😊. In de eerste plaats wil ik jullie van harte bedanken voor alle kleine briefjes en het kaartje.. het doet zeker deugd om zoiets te ontvangen. Ik vond het echt super! Jullie mogen altijd blijven sturen naar:

6141 Eagle Drive
Whistler, BC, V0N1B6
Canada

:D

Verder heb ik niet zoveel nieuws naast de gewone gang van zaken.. Teveel werken en toch teweinig geld.. af en toe genieten van het snowboarden en hier en daar een feesje meepikken.

Gelukkig is de drukke vakantieperiode voorbij.. dus dat wil zeggen minder lang wachten aan de gondola's, meer ruimte op de berg voor ons en niet meer zo hectisch in the village.

Tussen de foto's enkele van ons kerstdiner, en ook allerlei foto's genomen met mijn GSM. Slechtere kwaliteit maar soms leuke beelden!

Hopelijk gaat alles goed met jullie.. Ik moet morgen nog werken maar heb dan 3 dagen vrij die vast en zeker gespendeerd zullen worden op de berg. Mss dan nog eens wat foto's van het snowboarden want daar heb ik nog niet zoveel van!

Groetjes.. Robin ! x

Mobile uploadMobile upload
Mobile upload

Toen we nog in vancouver waren..
Mob uploadMob upload
Mob upload

vancouver
x-mas dinnerkx-mas dinnerk
x-mas dinnerk

zelfgemaakte koekjes
AbsinthAbsinth
Absinth

Hoe werkt het: Je neemt een suikerklontje op een kleine lepel. Je drenkt het klontje suiker in een vinger absinth. Je steekt het klontje suiker in brand tot het helemaal weggesmolten is. Je mengt de gesmolten suiker met de absinth. Goed roeren en hopsakee naar binnen. Je voelt het lekker naar beneden lopen en is uitstekend voor de spijsvertering!

Photo 12

Amai, wat creatief.
Absinth

Is dat een gebruik met de feestdagen daar?
Absinth

Die avond hadden we 2 Tsjechen op bezoek en die hebben ons geintroduceerd :). Anderzijds is een schnaps, chartreuze, of andere degestif drankje geen uitzondering in de bergen.. ook niet in frankrijk.
Photo 20

Met welk deeg werd dat gemaakt? meer een soort peperkoek of speculaas?
Photo 20

Cinnamon of kaneel..
Photo 14

Smaken misschien niet, maar voelen ook niet als je er een paar van gedronken had?
Photo 14

Punch
Eigenlijk echt niet.. er zaten ook wel een paar blikken fruit compote in dus dat balanceerde het een beetje.. Nee het was heel lekker en niets strafs aan.

Tot: 0.116s; Tpl: 0.019s; cc: 5; qc: 63; dbt: 0.058s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb