The Edge of the world

Middle East » Saudi Arabia » Riyadh
November 9th 2011
Published: November 9th 2011

Si daca ar fi doar pentru clipele petrecute acolo, "la marginea lumii" si tot s-ar fi meritat sa vin pana in KSA. M-am tinut bine de stanci, pentru ca-mi venea sa-mi iau zborul. Locul nu e departe de Riad, dar ultimii aprox. 22 de km sunt prin desert. Un fel de "safari" (care defapt inseamna "calatorie" in Swahili) printre camile, posibil datorita unui GPS (care ar fi trebuit sa memoreze drumul de intoarcere) si soarelui (stiam ca trebuie sa o tinem spre vest). Dar pentru ca am vrut sa admiram apusul de soare, la intoarcere ne-am bazat numai pe memoria GPS-ului, care ne-a tradat. Spre norocul nostru ni s-a mai alaturat o masina (noi eram in doua masini), o familie din Filipine. Ce m-a impresionat a fost faptul ca in momentul in care barbatii au ajuns la concluzia ca GPS-ul nu functioneaza corect si nu suntem pe calea cea buna, domnul din masina a treia nu s-a inghesuit sa-si dea si el cu parerea, chiar daca avea si el un GPS. Abia cand domnii nostri s-au dus la el sa-i comunice ce decizie au luat, s-a implicat si el in discutii. Mai tarziu, dupa alte serpuiri prin desert, i-au cerut lui sa preia conducerea si sa-si urmeze GPS-ul din dotare, si ne-a scos la liman fara probleme. Cred ca a fost un fel de karma, eu deja ma pregateam sufleteste pentru o noapte in desert. Cert e ca daca mai facem o astfel de incursiune pun mai multe paturi in masina. De data asta am avut doar apa si mancare "in caz de" (de fapt daca ai apa si o cutie cu smochine, e suficient).
Ce departe par toate razboaiele si crizele finaciare cand esti "la marginea lumii". Si ce pace minunata iti cuprinde inima si spiritul, parca si gandurile se opresc din respect pentru linistea de acolo. Ce viata deosebita trebuie sa aiba beduinii...

9th November 2011

Excelente fotografii, n-am cuvinte!

Tot: 0.146s; Tpl: 0.029s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0936s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb