Photos, Bakthapur und Nagarkot

Asia » Nepal » Kathmandu » Boudhanath
October 27th 2011
Published: October 27th 2011

Namaste,

Die Fotos des letzten Blogs sind nun ersichtlich - die liebe Technik...

Der Besuch des Lichterfestes in Bakthapur mit Yolanda und ihrer kleinen Tochter Jamuna war schlicht ein Traum: eine alte, urtuemliche Koenigsstadt komplett in den sanften Schein von Butterlaempchen gehuellt. Ich bin heute noch verzaubert.

Heute geht es weiter nach Nagarkot, auf 2300 Meter ueber Meer. Bin mir zwar noch nicht ganz sicher wo ich schlafen werde, denn als ich beim Om Manla Resort angerufen habe, meinte der nette Mann: "Oh yes, we have a tent for you". Ein what? Ein T-E-N-T? So eines draussen, am Boden?
Nun gut, dann sind wohl die dicken Socken angesagt heute Abend, denn es wird bereits empfindlich kuehl in der Nacht.

Himalayische Gruesse

27th October 2011

TENT ;o)
Ach wiä schööön, da machsch am Morgä s'Mail-account uf und muesch scho luut usälachä! Das tuet guet liebä Dänu! De Wahnsinn diä Bilder.....wär ich doch mitcho!!! Irgendwiä han ich s'Gfühl Du segisch gar nümä uf däm Planet....völlig en anderi Wält....irgendwiä so bunt und lebändig! Gnüss es liebä Dani! Also, wenn dänn scho d'Sockä aalegä muesch diä Nacht, vergiss dänn d'Zipfelchappä nöd! Potzholzöpfel und Zipfelchappä! ;o)) Ich freu mich scho uf Din nächschtä Blog und namal öpis: Ich hett eigentli grad die richtigi Bruefsgattig für Dich nach Dinerä Reis: AUTOR!! Ich schmelzä dahin ab dinä Wort, du schriebsch irre!!! Fühl Dich umärmelt ;ox, Iri-Biri

Danke mini liebi
dass ich dir aes laechle uf d'lippe zaubere chan :-)
27th October 2011

Eindrücklich schöne Bilder! Und du, auch schon so Tücher um den Hals, Gesicht bunt angemalt und Turban montiert? :-)

Chume nueme hei
bliibe da und wird aen saddhu - zu geil das chruut wo die rauched :-)

happy bithday!
Bin also au scho mächtig gspannt was du uf dinere Reis so alles dörfsch erläbe. Und da ich au sit churzem e Smartphone-Bsitzerin bin chan ich dini Bricht au "jederziit" läse. Happy Birthday gnüss Din Tag und dini Reis! Lahs der gut gah und nimm dir ganz viel mit us dem Abentür! Liebi Grüess Nadja

Danke viilmal!
Schoen vo Dir z'ghoere - alles i.o. sowiit?

Tot: 0.078s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0537s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb