Her gaar det godt!

KBH til Bangkok

Her er vi!

Godt i Thailand

29th May 2006

Weee!! nu glæder jeg mig bare...
Hey drenge godt at høre... Glæder mig jo for vildt nu.. ;-) varmt og vådt!? her er det bare koldt og vådt... ses jo jo snart carpe diem
29th May 2006

Hej Det lyder godt at i er kommet fint afsted, var til fremad mod LFA i går fremad var bagud 3-0 så lavede de 4 mål på 12 min og vandt 4-3 myssing spillede sin føste kamp og lavede 2 mål Knus Far og Joan
1st June 2006

Pas på de vilde vover!!
Hej I to!! Dejligt at høre at I er kommet godt afsted, og vi håber at I nyder Phang Ngang. Glæder os til at høre mere, pas nu på de vilde vover. Knus fra os
31st July 2006

Fødselsdag
Hej Simon. Du skal lige have et stort tillykke herfra Barritvej på din fødselsdag. Håber I har det godt. Vi er lige kommet hjem fra ferie i Tyrkiet, Skønt og meget varmt, 50 grader i skyggen. Jarl blev passet af Lars søster i sommerhuset og er blevet godt forkælet. Jeg skal hilse mange gange fra farmor og farfar. De har prøvet at sende en mail, men de har problemer med computeren igen. Ha' det nu rigtig godt. Masser af knus fra Cathrine, Louise, Lars, Camilla og alle dyrene.

Tot: 0.052s; Tpl: 0.007s; cc: 6; qc: 47; dbt: 0.0289s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb