Pantanal

May 16th 2006
Published: May 29th 2006

die strassedie strassedie strasse

ufem waeg is herz vom pantanal...
nach den wunderbaren iguazu faellen het denn e witers highlight uf uesgwartet. de pantanal. en ort mit einere vo de groeschte biodiversitaete vo de welt. ca. so gross wie sganze land vo frankrich. jojo. mir sind denn noch dem mir am morge frueh am 7ni in campo grande (de hauptort vom staat mato grosso do sul, ueber 300/m iwohner) acho sind gad direkt zum ues empfohlene touroperator gange. doete hemmer denn gad e tour buecht. 3 naecht und vier taeg wo gad am gliche morge losgange isch. hend denn no choene dusche und zmorgeesse und sind denn zaemme mit 6 andere traveller zum camp gfahre. also numol oeppe 4h im bus und denn no 1h ufem jeep is herz vom pantanal. doete het ues denn e wunderbar glaeges camp erwartet. hend ues igrichtet i uesne haengematte wohlverstande und de moghe und ich hends ues denn noed loh neh zum de erschti schwumm im nochglaegene fluss zmache. inkl. piranhas und aligatore dine, aber doete gad noed, also piranhas scho, aber krokos noed. easy, isch aber scho e sehr schraegs gfuehl gsi. het denn bald mol znacht geh und nocheme bierli simmer i dhaengematte go schlofe. ring, ring. de zweiti tag isch denn
wasserwasserwasser

und dodure simmer gwatschled..scho chli gruslig
im zeiche vonere erschte wanderig gstande wommer am morge gmacht hend. jeeeni tier gseh, nasebaere, tucans, krokodil, jeeeni voegel und und und. ganz idruecklich. sind durs wassergwaated und mer het nie gwuesst, uf was asmer stoht, scho seeeehr schraeg. however. sind denn heil wieder zrugg cho und nochem mittag und e chli chille simmer denn go piranha fische. hervorragend gsi, aber het scho ueberwindig brucht, zum mitere bambusfischerruete, jeeene stueckli vo chueherz i de hand bis fascht zur brusch i de see innezwate mitem wuesse wad jetzt gad gosch go fische. however. isch alles sehr witzig gsi. i han leider kein fisch gfange aber dusbueti vo ues allne zaemme isch hervorragend gsi. fabienne 3, moghe 3 und sarah 2. hehe. i glaub mini gaele badhose hend die fischli eifach zfescht abgschreckt. jojo. denn simmer wieder zrugg und hend bi de ruckfahrt en grosse ameisebaer gseh, wa offebar jeenes selte isch. e riise fich und damitmern noed verpasst hend isch uese geid ihm jeeenes nogsecklet und heten usem wasser zrugg a dstross glockt. ha da zwor chli unfair gfunde, aber trotzdem en seltene ablick gsi. spoeter hetts denn wieder e friedlichs oebigli im camp verbrocht. was sgeilschte und saller, aller schoenschti
sunneuntergang sunneuntergang sunneuntergang

pantanal deluxe uf de weschtsiite und...
jewils am obig gsi isch, isch de himmel gsi. soooooo abartig vil sterne gseht mer fascht nieh und mengmol hettmer fascht no witeri galaxie gseh ganz geil und sternschnuppe hets gha. de hammer. jojo. tag nummer 3 simmer denn am morge uf e friedlichs bootsusfluegli gange wommer eifach chli hend choene dnatur um ues umme gnuese. hend denn gluecklicher wiis gad auno swohrzeiche vom pantanal (de tuiuiui, e storcheart) gseh. en riise siech. am nommi simmer denn go ritte. ganz geil. 3h hemmer choene und mir sind sogar galopiert und alles. de arsch het nochig zwor krass weh tue, aber es isch glich sehr schoen und luschtig gsi. am moghe sis ross isch zum bischpiel mol eifach abgsaesse suber mit ihm ufem rugge. chch. am obig simmer denn no mitem schiiwoerfer i dnacht usegfahre und hend choene die ufblitzende auge vo de aligatore gseh wo uf de jagd gsi sind und mitem flair vom guide hemmer sogar no choene jungi krokodilis bewundere. hehe. ganz foenny. noch dem usfaehrtli sind alli todmued is bett. voila.
am letschte tag. fritig 19. mai simmer denn am morge numol uf e laengeri wanderig. eigentli uf de suechi nochere anakonda, aber leider hemmer keini gfunde.
regebogeregebogeregeboge

deluxe uf de oschtsiite und beides am gliche obig
am mittag simmer denn wieder zrugg im camp gsi, hend no choene baendeli chnuepfe und denn isches wieder zrugg uf campo grande gange. und mir hend 4 wundervolli, schoen warmi taeg hinderues gha. fotos kommen...
a mim geburi isch denn leider noed faeschtle im vordergrund gstande sondern e verdammt scheissigi busfahrt noch rio de janeiro (uringschmack permanent und ziitewiis au de vo scheisse, sind noed die geilschti umgebig fuer e so langi fahrt und vorallem de priis, e rechti ernuechterig) bueno. next stop: RIO DE JAENEIRO

erfolgreiche fischererfolgreiche fischer
erfolgreiche fischer

piranhas am spiess
bootsfahrtbootsfahrt
bootsfahrt

just wonderful
roessli riiteroessli riite
roessli riite

da isch s´aug vo mim ross. isch herrlich gsi...
crocodile dundeecrocodile dundee
crocodile dundee

in miniatur

30th May 2006

Amigos
bei uns schneits (3Grad) das muss doch eure amigos hinter dem ofen hervorlocken und einen kommentar wert sein, oder? also ich werde fast etwas eifersüchtig (;-) wenn ich die bilder betrachte. überleg mir eben, ob ich die winterjacke hervorholen soll. grrr.......... macht's gut meine lieben!

Tot: 0.106s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 56; dbt: 0.0617s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb