5-6 feb Fed Cup!

Europe » Sweden » Skåne County » Helsingborg
February 8th 2011
Published: February 8th 2011

För er som såg mig på TV i helgen och trodde ni hallucinerade... var inte oroliga.. det var jag!
****
Åkte hem för att dömma Fed Cup i tennis i Helsingborg, Sverige mot Ukraina. Tyvärr så förlorade Sverige 2-3 men det var bra och jämna matcher och det var super trevligt att få träffa hela domargänget!
Vi bodde på Marina Plaza Elite Hotel i Helsingborg. Efter jobb på lördagen så var vi ett gäng som bastade, bastun låg på översta våningen med fönster över sundet, lyx!
Sedan gick vi ut och åt tillsammans hela gänget på kvällen.
Efter härlig hotellfrukost (med bland annat pannkakor och nutella!) så blev det dömning igen. Efter matchslut åkte jag hem med m+p+vic och vi åt god söndagsmiddag. Jag packade och sov sedan alldeles för få timmar.

04:15 ringde klockan.
05.35 var det incheckning i Köpenhamn
06.35 lyfte planet
08.30 landade jag i Bryssel
10.15 började min lektion
15.15 slutade jag
16.00 kom jag hem, gissa om jag var trött och gissa om jag somnade direkt?!

Men det var lätt värt att åka hem, intensivt men underbart! 😊

9th February 2011

underbart är bara förnamnet! vilka härliga skrattatcker vi fick under middagen, love <3

Tot: 0.048s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 26; dbt: 0.0241s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb