Barselona

Europe » Spain » Catalonia » Barcelona
July 23rd 2010
Published: July 30th 2010

Stigli smo predvece u Barselonu i smestili se u jedan udoban cosak odmah pre izlaza sa aerodroma i razmontirali vrece. I pored toga sto smo uzbudjeni zbog novog putovanja, umorni od puta do Temisvara i aviona, brzo smo uleteli u san. Ujutru kratak dorucak, gibanica i kackavalj, i svatismo da smo vec ostali bez zaliha jer nam se pola hrane ubudjalo od toplote u rancima. Hvatamo bus i prvo odlazimo do tog nekog brda blizu centra Barselone da nadjemo dobro mesto za spavanje. Posto smo obisli sve spontano nastale wc-e, shvtili smo da smestaj nece biti neki problem. Malo setnje po gradu i pravac kupanje na plazi u centru grada. Kad je sunce polako zaslo na putu do prodavnice upoznajemo cetvoricu nemaca, raspad ekipa koji isto stopiraju i povedose nas u neki skvot gde oni bleje i de su ostavili stvari. Navodno nije bilo mesta za nase stvari, ali barem smo se tu malo odmorili, a uvece su orgnizovali besplatnu hranu za sve koji su gladni tako smo se tu ogrebali za super vegi-kuvanu klopu i popili po pivce sa ekipom jadnika i pankera. Cujemo da se tu desava neki dz koncert i sa nemcima odlazimo da iscekiramo. Ok svirka, spanski ska, i onda neverovatno, ali srecemo tu ortaka sa kapuere (Urosa) koji je tu na volonterskom kampu. Kad je bilo vec kasno odosmo u brdo, ja malo uplasen pricama o lopovima u Barsi, a na tom brdu prepuno sumnjivih tipova. Tako da resavamo da se sakrijemo u nekom zbunju i tu se zavrsio taj dan.
Ujutru svatamo koliko dobar pogled na grad imamo iz parka tako da smo resili da tu i sledece tri noci provedemo samo sto kasnije ubedjeni da je Barselona danas sasvim siguran grad spavacemo na klupama sve zajedno sa ostalim beskucnicima iz Afrike. Ostale dane provodimo setajuci po gradu, i ragledajuci Gaudijeve gradjevine i razne zabavljace po ulicama. Zadnje vece nalazimo se sa mojom drugaricom (Janom) i proslavljamo njen rodjendan sa njenim deckom i njihovim domacinaima (srpsko-spanskim parom). Kroz prozor kafica gledamo lika koji zastaje vadi iz dzepa spric i za zabada se u stojacem polozaju. Iskrivio se i ukocio i blejao tako ne mrdajuci pet min i onda nastavio kao da se nista nije deslio.
Vreme je da se hvata prvi stop, za Saragosu, pogresno obavesteni izgubismo pola dana jer smo otisli na pogresnu stranu grada. Ali uspevamo ipak i zaustavlajmo nekog cicu ali nismo stigli daleko...

30th July 2010

Super
Odlicno vam je krenulo, pa da vam pozelim da bude i bolje (a vec sam nacuo da je u Saragosi bilo odlicno) Pozdrav cica Misa

Tot: 0.066s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.0416s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb