Auckland, og saa nordover.

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Bay of Islands » Paihia
December 4th 2009
Published: December 4th 2009

Efter en laaaaang flyvetur ankom vi til Auckland, fik samlet camperen op hos de flinke mennesker hos KEA Campers og derefter trillede vi et kvarters tid hen til Takapuna Beach hvor vi havde booket en plads - lige ud til vandkanten. Aftenen gik så med at tage bad ( meget tiltrængt ), spise og prøve at fortælle sin krop hvad tid på døgnet det var…..
Næste dag lagde vi ud med at køre ud til et dansestudie hvor vi havde booket en enetime/workshop til Ida med koreografen Parris Goebel.
For dem der ikke aner hvem det er: Parris er med i dansegruppen ReQuest som er regerende verdensmestre i HipHop! (tjek det på youtube hvis I er nysgerrige)
Parris viste sig at være fantastisk sød og hun gav Ida en masse ideer og gode råd.
Resten af dagen gik med sightseeing i Auckland, herefter rykkede vi nordpå og var først i Ruakaka, hvor en lille gåtur ved stranden lærte os noget om begrebet: tidevand.
Lige nu er vi vel ankommet til Paihia og sidder med udsigt til Haruru Falls, palmer og et par kolde Steinlager Classic

…….og vejret: 22 - 24 grader med et par byger ..........og saa er der friske jordbaer

5th December 2009

lyder bare så super fedt... :-)
5th December 2009

Godt at høre fra jer, Down under...
Hej I 3 Jamen det er da rart at høre at I alle 3 har det godt efter en lang flyvetur. Camperen ser vel nok lækker ud, så den skal I nu nok få en god tur i. Ja og vejret lyder jo bare lige til at være helt perfekt! VI er nogen der slet ikke er spor misundlige.........:) Og en herlig udsigt ser det også ud til at I har haft her på det ene billede! Ja, Hella og Ida det er jo altid godt at få "skyllet" fødderne godt igennem he he :). Nå det var lige alt for denne gang, vi snakkes ved en anden god gang, hav det nu godt og HYG JER!!! Stor hilsen fra solbjerg og Jeanette der lige er på besøg hi hi

Tot: 0.068s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0435s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb