Reise dag og New York

North America » United States » New York » New York
July 10th 2009
Published: July 11th 2009

Dagen startet tiiidelig, og allerede klokken 04.00 var jeg oppe. Kamilla (søstra til aleksander) kom å hentet oss og kjørte oss til moa, tunnelene er jo stengt så tidelig, så vi måtte ta fergen over. Turen til Oslo gikk helt fint. Fikk sjekket fort og fint inn videre til New York når vi ankom Oslo.
Flyet til New York var helt okei, vi var heldige og fikk nødutgang plass, og vi fikk derfor en langt større benplass enn de andre. Deeeilig, iallefall siden vi skulle fly i 7og en halv time=)
Turen gikk kjempe flott, vi sov en del, og så på film. Så tiden gikk igrunn veldig fort. Vi landet her ca klokken 14 lokal tid. ( vi er seks timer bak dere hjemme)

Vi hadde egentlig ingen plan for dagen i dag etter vi hadde sekket inn. Men tenkte vel begge to at dagen idag ikke ville bli helt 100% utnyttet. Men pluteslig satt vi på en turistbuss og etter 4timer hadde vi vært på omvisning rundt om i hele byen:P haha
New York er svæææært. Langt større en vi noooen gang hadde forestilt oss. Og i tillegg er byen fin. Her er utrolig flotte bygninger og masse å se.

11th July 2009

Det ser heilt rått ut, nyt d:-)))
11th July 2009

ja, vi har det heilt topp;)) deilig å endelig vær her :)

Tot: 0.064s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0364s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb