Her er lidt billeder fra Khaosok!

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Khao Sok NP
January 28th 2006
Published: January 28th 2006

Khao Sok!Khao Sok!Khao Sok!

Et wiev paa flere maader!
Vi er faktisk naaet videre til Railei beach, som er et fantastisk skue med nogle helt utrolige klipper, med mennesker haengende paa hele tiden (Wallclimbing, UHH) og der vi komme billeder lidt senere, men her er lidt fra Khaosok skoven. Vi saa baade skorpioner, slanger, aedderkopper aber, naesehornsfugl og en masse flagermus dybt inde i en grotte, men der var ingen af dem som ville os noget ondt og vise versa, selvfoelgelig. Der var en vidunderlig temperatur derinde en del lavere end her i Railei, hvor solen banker ned over os hele tiden. Vi bliver her nogle dage, da vi har fundet et hotel hvor der er andre unger, saa det er muligt for Sofie og Sebastian at finde nogen at haenge lidt ud med.
Vi har bestilt en Seasafari omkring Koh Chang naer den Cambodianske graense, hvor vi skal vaere paa en fiskerbaad i dagevis, det bliver fedt.

Hilsner fra Billesborgbanden.

28th January 2006

God fisketur!
Her hvor jeg bor kan man cykle 5 km ud til kysten og vi fisken frosset op af isen. Havet har lignet slush-ice. Livet er sgu meget fint og endnu engang tak for jeres rejsefortællinger. Kh Jan.

Tot: 0.103s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 54; dbt: 0.0695s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb