De foerste dage i Melbourne

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » City Centre
January 9th 2009
Published: January 9th 2009

Saa er det vidst paa tide lige at skrive lidt her nede fra down under. Vi har vaeret i Melbourne nu i en 3 dages tid, og har egentligt faaet set en del selvom vi ik lige vidste hvad vi skulle se. Det er en rigtig fed by med masser af liv og masser af unge mennesker over alt. Vi har mest bare gaaet rundt og set byen og oplevet nogle af de gratis ting man kan opleve i saadan en by, bl.a. et stort marked(Queen Victoria Market), store malls, det lokale State Library og dejlige parker. Det er en by vi begge to ikke ville have noget imod at studere i!
Desvaerre har vejret ikke vaeret super godt, kun saadan man lige kunne holde ud af gaa rundt i shorts og shorts de foerste 2 dage, men nu skulle det heldigvis blive bedre saa vi kan faa noget mere varme og sol :D
I morgen loerdag skal vi ud og se Great Ocean Road og det der hoerer sig til der. Tirsdag tager vi videre mod Canberra og Bega og besoeger Catherine og David(Magnus' mors bekendte).

9th January 2009

Halløj i Melbourne
Hej, Emil. Det lyder godt - og vejret skal nok blive bedre! Vi kan kende gadebillederne og den gamle sporvogn. Glæd dig til Great Ocean Road i morgen. Hvordn kommer I videre til Canberra?
9th January 2009

Hanover !
Haha det der er slet ikke Sydney, det er Hanover i tyskland !
11th January 2009

Hey..
Det ser sku nice ud Emil! Håber i nyder det, glæder mig til at høre noget mere fra jer, og se nogle flere billeder :)
15th January 2009

WTF mate?
Hah Jens Vium, nu er du da vidst en lille boellemis! Det er fra Melbourne, kom selv og kig..
22nd January 2009

hehe
hey maagaard savner dig.... fuck jeg vil gerne ud og rejse fuck det er nice... men fuck at i alle forlader mig:D
22nd January 2009

når ja
hils den lille kriger Magnus

Tot: 0.09s; Tpl: 0.016s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0383s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb