Day 2..

Canada's flag
North America » Canada » Alberta » Calgary
January 11th 2006
Published: January 11th 2006

Film gisteren was erg gezellig, waren heel veel mensen. Echt grappig, het is serieus net een normale bioscoop, alleen worden er overdag colleges gegeven.

Vandaag ben ik weer heel nuttig bezig geweest, een bankrekening geopend (da's nog best veel gedoe!) en me ingeschreven voor twee nieuwe courses. Ik houd alleen die course over strategic management, de rest heb ik laten vallen. Ik heb nu twee nieuwe, mergers&acquisitions en management issues in informations systems (ofzo..). Lijkt me beter, m&a heb ik vandaag al gevolgd en was ok. Misschien neem ik nog een vierde, ik moet nog even kijken of dat verstandig is en zoja, welke.

Ow en, voor ik het vergeet: ik heb met nog wat mensen het fitness centrum verkend! Gratis, groot, en vlakbij, prima dus.

Sorry, vandaag niet echt veel spannende verhalen, morgen hopelijk beter. Dan heb ik o.a. een IBSA (de internationale studenten vereniging voor business studenten) etentje. Nu nog maar even wat 'hangen'..

11th January 2006

GAAF
Hai naomi, ik zit nu brak op de uni en wilde aan mn scriptie werken. Maar: de computerzalen zijn vanaf 13.00 uur gereserveerd voor psychologen aaaaaaaah. Daarom vond ik het nu echt super om jou belevenissen te lezen. Volgens mij ben je al aardig aan het inburgeren! Ik kijk uit naar je volgende berichten en veel plezier xxxjes

Tot: 0.129s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 43; dbt: 0.0511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb