Livet i Thailand - Har det bra i bedaglige Aonang.. eller har vi det?

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ao Nang
November 30th 2008
Published: November 30th 2008

Tor AageTor AageTor Aage

"Ehm, can I have a big bowl of steamed rice please? By the way, do you have sticky rice?"

30.nov 2008 - Kl 1050

Kjapp oppdatering. Tok ferge fra Phi Phi i gaar, og ankom Aonang Palace Resort. Vaeret blir preget av kombinasjon av sol og skylleboetter med regn, og slik blir det nok i dag ogsaa.

Vi har det i alle fall fortsatt bra (med unntak av turistmagene vaare da), upaavirket av problemene i Bangkok. Vi er ikke bekymret, men tar dagene med ro. Alle skal egentlig fly til Bangkok tirsdag kveld, men det begynner aa se litt moerkt ut for den flyturen.

Klem til deg som leser :-)

Kriscorner:
Etter en nydelig frokost, pannekaker og hvitt brod som vi er blitt saa glad i, pakket vi med oss pikpakket vaart og dro til stranden. Gutta tok seg en vandring langs stranden og jentene spilte pingpong (heter det det? Betzy kaller det i allefall det..)
Da gutta kom tilbake fortalte de om at de hadde truffet mange aper paa enden av stranden og da maatte jo vi jentene ogsaa bort aa se.

Monkey business - eller org.krim?
Betzy var den toffeste og ville ha en ape paa seg, Andersen litt mer skeptisk og tilbod seg aa ta bilder i stede. Betzy satt seg ned
BausternBausternBaustern

"Den kyllingklubba saa ikke god ut, den spiser ikke jeg assa..."
paa huk og den lille sote apen hoppet opp paa henne, det er da det begynner...

Hele apepakket hadde en organisert aksjon: En liten jaevel tar tak i Kristine sin bikinibukse og trekker denne ned, som medforer et ubeskrivelig hyl (smaa ekle apefingre... whiiiiiii) og banandamen* skvatt saa hun ikke klarte aa passe paa alle bananene sine, og det var derfor fritt frem for alle de utspekulerte smaatassene og bare forsyne seg!! Det hele skjedde fort og brutalt..

Men bare slapp av der hjemme, ingen kom til skade!

*Banandame - satt og solgte bananer til turister som igjen kunne mate apene.

Dinnertime!!
Etter noen dager med itchy feriemager, tenkte vi at vi skulle ta et "safe't" alternativ med tanke paa dagens middag. Burger King (les: Killer King) lyste mot oss med store flotte neonskilt. Det var et helt utrolig daarlig valg! Helt feil! Finito! No! Nix! Dum i hodet!!
Trenger jeg si noe mer? Til og med Betzy fikk fart paa magen..

KrisKris
Kris

"One Singha please"
RuneRune
Rune

" I'm too sexy in this glasses, I'm to sexy, yeah yeah yeah"

4th December 2008

hahahaha, monkey bissniss
Håper det er bilder av apekatten som dro ned buksa:)
4th December 2008

Nei, gudsjelov ikke... Hahaha

Tot: 0.107s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0541s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb