Rejsebeskrivelse

Europe » Denmark » Region Midtjylland » Aarhus
July 2nd 2008
Published: July 2nd 2008

USA RejsenUSA RejsenUSA Rejsen

Her er turen i et hurtigt overblik.... turen fra seattle ned til Las Vegas ser selvfølgelig ikke sådan ud...det er bare en hurtig skitse, da vi ikke har planlagt strækningen helt endnu :D
Her kan I se hvordan rejsen kommer til at se ud i store træk. Vi har ikke planlagt det hele ned i de mindste detaljer endnu. Indtil videre ser rejsen sådan ud:

1. Flyver fra København til New York over Geneve d. 10 Juli.
2. Tjekker ind på et 1.5 stjernes hotel 50 meter fra Times Square, altså i NY's absolutte centrum :-)
3. Flyver til Washintion DC d. 16. juli, hvor vi har ca. 4 dage på et lækkert 4-stjernet hotel, med rooftop-pool!
4. Flyver til Seatle på vestkysten tidligt om morgenen d. 21. juli, hvor vi så lejer en bil hos Holiday Autos.
5. Kører en smuttur ca. 600 km ind i USAo og derefter ned igennem staterne, hvor vi regner med at ende i Las Vegas og Grand Canyon.
6. Ser Los Angeles hvis der er tid og kører op til San Fransisco, hvor vi afleverer bilen d. 18 august.
7. Så har vi lige 5-6 dage til at være i San Fransisco, inden vi skal med fly fra Las Vegas og hjemover...med stop i NY og Geneve.
8. Arbejdsløse...

17th July 2008

Super plan!
Det er da en rigtig fed plan I har skitseret her... Jeg er dog ikke så stor fan af punkt 8 (der skulle ikke være så meget at se der;) Fortsat go' rejse. Vh. Morten

Tot: 0.049s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0244s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb