Trabento diary

France's flag
Europe » France » Aquitaine » Bordeaux
June 25th 2008
Published: June 25th 2008

well well, det ekke bare bare å få skrivi noe om dagen.. har vært mye reising uten noen å bo hos.. så vi har telta her å der, men ja.. ikke no særlig med internett og strøm... men ja... har laget ny reise rute... litt mere korrekt og ja... det er der vi er for øyeblikket.. i Brest altså... begynner nå på hvordan vi kom oss dit.. men ja...

25th June 2008

mmm nugatti
endelig fikk man tilgang til deres nedskrevne ord om reisen gjennom Europas forgjettede lender(lander, lunder, og trange los), det er med et snev av interesse man følger nuggattispising og andre hendelser dere gjennomlever som en direkte følge av deres reiselyst. Det er ikke grunnet sjalusi, missunelse eller andre sjofle grunner som menigmann kan lastes for at jeg høres litt bitter ut. Det er fordi her hjemme er alt så bra, solen skinner det er 40grader i skyggen og det regner kun i Bergen, (som forøvrig har blitt gitt i gave til Russland.) Eller ikke.... Men fra alvor til spøk, faen ta jobbing, svetting og sove i seng. Jeg vil ut uuuuut i verden.. Får bli neste gang, når jeg er fylt 75 og gått av med pensjon.. Hvem er med? Europa rundt med gåstol!! Ha det fortsatt fett og ser frem til neste publisering så jeg kan fortsette å være missunnelig! tjallabais
25th June 2008

helluuuu
Kunne ikke vært litt raskere med å adde meg til mailing lista da!? Nå har jeg brukt halve kvelden på å lese om taros øldrekking og deres seine morgener! ;) Høres iallefall ut som dere har det fett! Venter på neste oppdatering.

Tot: 0.054s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 44; dbt: 0.0329s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb