persoonlijke noot 2

This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom

Comments only available on published blogs

28th February 2008

veel lezen
Zo, je hebt al genoeg gelezen ;-) Van de laatste heb ik een kleine recensie gespot en leek me erg interessant. Je bent veel met mensen onderweg, doe je beter dan ik. Nu even iets anders opzoeken: het reisbureau, voor mijn ticket! Xx
29th February 2008

lezen en reizen :)
Zo, inderdaad een redelijke lijst met boeken. Wat dat reizen al niet met je doet. Het enige dat me nu te binnen schiet, waar het leestempo nog verder opgevoerd zou worden: het gevang. (Van horen zeggen, gelukkig.) Maar ja, daar wordt je dan weer niet echt gelukkiger van, dus houd het maar gewoon bij reizen. Ga ik me verder verdiepen in Wickens Multiple Resources Theory (en bijbehorend model). Tegen de tijd dat jij terug bent weet ik zo ontzettend veel over mentale werkbelasting en alles wat er bij komt kijken. Tjongejonge! :-)
29th February 2008

die heb ik vorig jaar voor mijn verjaardag gehad van Rianne en heb ik ook al een tijdje geleden uit. inderdaad een mooi boek, net als de voorganger.
1st March 2008

DvD
de "Dikke van Dale" (1992) schijnt ook goed te zijn.
2nd March 2008

ik snap 'm, maar heb geen zin om veel eindredactie te doen en mijn nederlands lijdt ook onder het constant engels praten hiero.
5th March 2008

O jee al dat Engels als je nou straks nog maar ABN spreekt ;) Vast wel en typefouten of niet: tot de verbeelding sprekende entries en noten. Is het een illusie om te denken dat je kunt ervaren hoe het is om een Indiër te zijn? Door vrolijk met ze mee te doen lijk je in de richting te komen, als je schrijft dat 'ondergetekende ook opeens weer vier jaar was'. Aarsmaden oplopen is om je optimaal in te leven geen vereiste... aan de andere kant vallen die beestjes je toch niet op daar op die hurkwc's, dus gewoon katten knuffelen.
8th March 2008

Ach nee, je tas is vast wel meegekrompen.

Tot: 0.08s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 18; dbt: 0.0572s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb