Flying to Mexico

Canada's flag
North America » Canada » British Columbia » Vancouver
October 9th 2005
Published: October 10th 2005

campfire nights in the Rockiescampfire nights in the Rockiescampfire nights in the Rockies

Tijdens onze 3 daagse hike, zaten we bijna in het vuur omdat het buiten zo koud was!! maar wel gezellig!!
Na 20 telefoontjes en heel wat mailtjes, heb ik dan eindelijk het goede ticket gekregen.
Ik vlieg di ochtend naar Cancun Mexico (met 2 stopovers....ja moet goedkoop he).

Dan gaat het reizen echt beginnen, goed weer, en mooi strand....heb ik wel zin in!!!

Laatste dagen hier in Vancouver beetje gerelaxed, vrienden bezocht en beetje gesport en beetje geinternet!
Dat mountainbiken hier langs de kust, en met uitzicht op de bergen blijft toch wel mooi, maar ik hou toch meer van het mooie weer, want die wolken ken ik al wel van thuis! so Time to Go

Zal nog even wat foto'tjes bij plakken van de afgelopen 2 maanden Canada waar ik erg van heb genoten!
Next time the Real thing!!!

Mathijn

my new haircutmy new haircut
my new haircut

Zal ik hier mee de Mexicanen gaan afschrikken of kan het er mee door!!!
Bald eagleBald eagle
Bald eagle

de candadeze versie van de mus
helmken fallshelmken falls
helmken falls

Een van de vele watervallen die we hebben gezien in Canada

17th October 2005

Geen grappen kerel, maar dat lange haar staat je! Ben benieuwd naar je volgende avonturen. Hier in Berlijn wordt het al goed koud, ben dus ook zwaar jaoers op je dat je de wamte en no doubt, de oceaan op gaat zoeken. Safe journeys mate! Pete
19th October 2005

gelukt
Nounou, dat is me dus mooi weer ff gelukt: Eindelijk ook je site in de favorieten. Erg leuk om je verhalen te lezen! (Hein heeft ook meteen even een lang-haar-kapsel geprobeerd...:)

Tot: 0.142s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 70; dbt: 0.0711s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb