Back in good'old Vancouver

North America » Canada » British Columbia » Vancouver
October 5th 2005
Published: October 5th 2005

Whales in TofinoWhales in TofinoWhales in Tofino

Tijdens het Whalewhatchen kwamen we 3 grijze walvissen tegen. meestal zagen we niet meer dan het spuitwater en een beetje de rug, maar deze staart was toch wel het hoogtepunt van de tour!
Even wennen, zo zonder een groep "dutchies" rond te reizen.

Woensdag avond kwamen we met de groep weer aan in Vancouver. Na een leuke laatste avond (donderdag)in het nachtleven van Vancouver heb ik ze vrijdag uitgezwaaid op het vliegveld. Vervolgens ben ik door gegaan naar Chris en Wendy (waar ik 3 jaar geleden mijn eerste maanden in huis woonde) Had hun in Whistler ook al weergezien, en het was erg gezellig om weer bij te kletsen. Ook was het erg relaxed om na bijna 3 maanden reizen weer op een lekkere matras te slapen moet ik zeggen!!!
's middags langs bij de volgende familie waar ik heb gewoond. Een leuk weerzien met de Wongs (chinees) die middag. Waarna ik 's avonds nog een verjaardags feest van een van de vrienden die ik 3 jaar geleden heb leren kennen.
Altijd goed die verjaardagen want dan komt iedereen weer samen, dus daar waren ook nog 2 andere vrienden van toen. Eerst lekker tapa's eten en " catching up with each others lives" en vervolgens down town een club voor the big party!
Toch lekker dat in Vancouver alles vroeg sluit (2 en 3 uur) want de zondag wachtte mij het laaste klusje....bus
living the good liveliving the good liveliving the good live

Tijdens onze 2 daagse kanotocht op Clearwater Lake, werd er meer gerelaxed dan gepeddeld.....fine by me! Lekker genieten van het weer, de omgeving en het jammen op de gitaar!!
terug brengen naar Calgary.

12 uur rijden en maandag om 13:00 begonnen proberen terug te liften naar Vancouver.
Gelukkig nog steeds zo makkelijk als 3 jaar geleden dus zo kwam het dat ik vanochtend al weer terug was in Vancouver! Vanmiddag nog even op de mountainbike gezeten en vervolgens nog met een aantal Candezen een paar potjes beachvolley gedaan!

Een dezer dagen nog even langs 'some friends' en mijn oude Stage school, en dan ga ik maar is uitzoeken hoe ik naar het zuiden (Mexico/Guatamala) kom.
Werken als tourguide was erg leuk, maar is nu ook wel ff lekker dat ik weer eindelijk echt wat tijd voor mezelf heb.....en ga daar van genieten ofcourse!!!

all the best
Matthijn

canadian birhtdaypartycanadian birhtdayparty
canadian birhtdayparty

Meeting up with Colleen,Linda and Lindsey on Coleens birthdayparty

6th October 2005

marty baby! Ik zit natuurlijk weer TE jaloers je verhalen (en foto's!!) te lezen. Gezellige boel lijkt het daar in vancouver...en maar zien hoe je naar m-amerika gaat komen. Ik zit nog steeds met mn hoofd in marokko, haha de dvd met afrikaanse achtergrondmuziek die 1 voor 1 de foto's voorbij laten flitsen helpt natuurlijk niet aan het achterlaten van mijn gemis van marokko. Ik ga trouwens volgend jaar mijn foto's exposeren! haha in het ziekenhuis. Nou broer, houd je haaks daar en mail je snel uitgebreider! Koes, ook van amayah!
9th October 2005

Goed bezig
He Mattie Goed bezig daar hoor. Niks mis mee he, dat liften! Brazilie is alvast een aanrader, ondanks dat het wel veel te duur is. Zie je in Chili!

Tot: 0.053s; Tpl: 0.02s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0256s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb