Canada trip #2

Canada's flag
North America » Canada » British Columbia » Vancouver Island » Tofino
September 23rd 2005
Published: September 23rd 2005

Mijn eerste groep in CanadaMijn eerste groep in CanadaMijn eerste groep in Canada

Laaste avond met de groep in Banff
Good dayEH

Leuk is het, dat als je weg bent en aan het camperen met -5, je hoort dat er een mooie na zomer is in Nederland. Hoop dat jullie genoten hebben van de terrasjes (dat kunnen ze in nederland toch het beste hoor!!)

Heb net 2 weken Canadeze Rocky Mountains achter de rug..erg mooi maar vooral heel koud!
Ook met de 2e groep hebben we wederom veel lol....maken te veel geluid dus die Beren durven nog steeds niet bij ons in de buurt te komen.
Na de eerste dagen regen dacht ik dat de Indian Summer in Canada niet bestond, maar gelukkig werd het daarna steeds beter. Ben op dit moment weer in Whistler aangekomen.(wintersport dorpje) dus eindelijk weer even een bedje (ja een stapelbed is een luxe!!!) en in de bewoonde wereld, in plaats van met een gitaartje om het kampvuur zitten......(ook leuk natuurlijk).
Nog iets meer dan een weekje (leuk) werk, en dan het onbekende tegemoet...... 't is nog steeds niet gelukt mijn ticket om te boeken. dus anders kijk ik wel hoe ik richting Centraal Amerika kom.....we'll see

Later some more, wish ya'll well
Matthijn

P.S leuke reacties!!! thanx

Hiken in de RockiesHiken in de Rockies
Hiken in de Rockies

The Iceline trail, in Yoho Nat. Park Deze groep wilde wel in de regen gaan lopen....ja dan moet je als tourguide ook maar mee he!
Hiken in de Rockies2Hiken in de Rockies2
Hiken in de Rockies2

Lekker 3 dagen hiken en de sneeuwgrens tegemoet. slapen in een tentje en daar 's ochtens in blijven liggen tot dat de buitentemperatuur weer een beetje is opgewarmd. (zwaar werk dus!!)
anzichtkaartje anzichtkaartje
anzichtkaartje

Leuk plaatje toch??

28th September 2005

wat heb je toch ook een vervelend leven zo... coole verhalen kerel, klinkt allemaal erg goed. groet uit berlijn, pete.

Tot: 0.144s; Tpl: 0.01s; cc: 16; qc: 71; dbt: 0.0699s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb