Snart avreise..

Norway's flag
Europe » Norway
September 6th 2007
Published: September 6th 2007

Nå er det ikke lenge igjen😊]

Endelig ferdig med alt av pakking... skulle tro jeg kunne dette nå, men det er like vanskelig hver gang.
Trenger jeg den? nei, jo, nei...jo? Men etter tre-fire ganger med pakking ned og opp av sekken har jeg endelig kommet frem til det mest essensielle tror jeg. Så nå har nervene begynt å komme sigende og jeg er ganske så våken og gira..
så vi får se hvor mye søvn det blir i natt.

Reiseruta er som følger:

Lander i Rio de Janeiro fredag morgen kl 5.20 lokal tid.. på selveste nasjonaldagen i Brasil.
12. september starter GAP turen som varer i 68 dager. Starter i Rio og reiser sørover til Uruguay. Deretter videre til Argentina, Chile, Bolivia og ender til slutt opp i Lima, Peru 18. november. Er veldig spent på denne turen, og ikke minst hva slags mennesker jeg skal reise sammen med underveis, en gruppe på 10-15 stk fra hele verden kan jo inneholde mange rare og morsomme (og irriterende) personer.

Etter adventure-turen har jeg 10 dager i Peru før jeg flyr til Caracas, Venezuela 28. november, og får besøk av Mari! Det blir 3 herlige uker langs den Karibiske kysten før vi lander i Norge igjen 20. desember.

Hade bra så lenge, regner med å høre fra dere underveis!
Vi sees til jul..

Kjempespennende!!
Takk for info om reiseruten. Skal "følge" med og vente spent på nytt fra deg. Du er tøff ! Ha en uforglemmelig reise ut i den "store verden" (i forhold til lille Norge) klem :-)

En eventyrlig reise!
Du har mot og styrke og får minner for livet ! Kjempestolt av deg ! God og spennende reise ! Mormor :-)

What mormor said.
7th September 2007

Fra en spent pappa Øyvind
Det var rart og ta farvel på Gardemoen i går, og vite at du skal farte rundt i Syd Amerika i flere måneder på egen hånd. Du er en eventyrlysten modig jente og jeg er veldig stolt av deg. Håper du i første omgang har kommet deg vel fram til Rio. Det har alltid vært et sted også jeg ville dra til, men foreløpig ikke hatt anledning. Kos deg med samba, bossa nova, Copacabana og vær forsiktig!!!!! Klem pappa
11th September 2007

Gratulerer med dagen!
Rart å tenke på at du feirer 24 års dagen din alene i Rio. Håper du har truffet noen av de du skal reise videre med på gruppereisen i morgen, og at du får en hyggelig fødselsdag. Glad i deg jenta mi! Klem fra mams (som venter spent på å høre nytt fra deg :-))
23rd September 2007

Takk for spennende fortelling om det du har opplevet så langt! Du skriver så flott og skal vel gi ut bok, når reisen er slutt? Tenker masse på deg kjære Cece min :-)God reise videre! God klem :-)

Tot: 0.079s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 55; dbt: 0.0434s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb