Imellem hoeje bjerge

South America » Ecuador » North » Quito
September 5th 2007
Published: September 5th 2007

Hej allesammen

Ja, vi vender tilbage til foer retskrivningsreformen i 1948 og skriver uden ae oe og aa, saa det maa I baere over med. Vi er nu vel fremme i Quito, Ecuadors hovedstad, der ligger i 2830 meters hoejde, og kl. er 3.30 dansk tid eller 20.30 hernede. Ida, Klara og Halfdan er gaaet i seng, saa Amanda og jeg holder skansen. Amanda sov hele vejen i flyveren, saa hun kan nok klare et par timer mere. Vi har ikke helt faaet vendt rundt pàa doegnet endnu. Jeg skal hilse faster Bente fra Amanda og sige tak for hendes gave.

Det vi nàaede at se, foer det blev moerkt sàa vaeldigt godt ud med meget store og sneklaedte bjerge, saa det er vist det rigtige sted, vi er havnet.

Turen er gaaet godt indtil nu. Den eneste forsinkelse var i forbindelse med stroemsvigt pàa S-toget i Koebenhavn, hvor vi havde en hyggelig dag ved Signe og Henrik og fik set rundetaarn. Vi floej i jumbojet fra London til Miami, saa det var boernene vaeldigt tilpas med. Miami var meget varm med temperaturer et godt stykke op i trediverne, sàa vi naaede ikke saa meget laengere end til
Hotellet i QuitoHotellet i QuitoHotellet i Quito

Fra den lille gårdhave i vores hyggelige hotel.
hotellets swimmingpool, men det var vist ogsaa lige, hvad boernene traengte til. Farmand fik da ogsaa set lidt nye fugle, saa alle var vist tilfredse.
Og det var da ogsaa spaendende at se en smule af USA med store veje og hoeje skyskrabere, i oevrigt en meget spansktalende del af landet.

Og saa en hilsen til mormor fra Amanda. Hun vil lave en tegning til dig naeste gang. Og en hilsen til farfar.

Nu slutter vi for denne gang. Vi haaber at have lidt mere at berette om naeste gang, I hoerer fra os. Og jeg tror ogsaa at vi kan faa nogle fotos med.

kaerlig hilsen
Amanda og Henrik plus den sovende del af familien

5th September 2007

Tak for hilsen
Dejligt at høre at I er vel ankommet til første mål. Glæder mig til at følge jer de næste måneder. Mvh Lissa

Tot: 0.096s; Tpl: 0.014s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0675s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb