Til skolen fra Ecuadors bjerge

September 5th 2007
Published: September 5th 2007

QuitoQuitoQuito

Fra den gamle bydel i Quito.
Hermed en lille hilsen til skolen fra Halfdan og Klara.

Halfdan fortaeller:

Vi har vaeret ude at flyve i jumbojet, og da vi kom til Miami, saa vi nogle mystiske egern, der var meget tamme. Paa flyveturen til Ecuador saa vi mange isbjerge og bjerge med sne pàa toppen. Det var en lang flyvetur med jumbojet. Solen skinner, selvom der er mange bjerge.
Jeg haaber, at I har det godt i boernehaveklassen.

hilsen Halfdan

Klara fortaeller:

Nu er vi i Quito hovedstaden i Ecuador. Det ligger hoejt oppe, saa man bliver nemmere forpustet. Der ligger huse paa siderne af bjergene. Der er meget varmt i forhold til i Danmark. I morgen skal vi i regnskoven. Jeg haaber at I har det godt.

hilsen Klara

PS. Det gaar desvaerre ikke saa godt med at faa billeder med.

Tot: 0.116s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0913s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb