tourguiding in Canada

North America » Canada » British Columbia » Vancouver
September 9th 2005
Published: September 10th 2005

Hey ya!

Reis naar Canada kon natuurlijk niet slechter beginnen...vertraging in Chicago en vervolgens werd mijn creditcard geweigerd in Calgary toen ik het huurbusje op wilde halen......dus toen maar per bus naar Vancouver.
Geweldig mooi weer...dus toen kwam de rest uiteindelijk ook wel weer goed...Haalde mijn groep op van 6 personen...lekker sportief relaxed allemaal (gelukkig want je weet maar nooit!!)
Na een dag Vancouver zijn we naar Vancouver Island gegaan om te whale whatchen (1 grey whale) surfen en hiken in het regenwoud en relaxen op long beach....dus een erg goede start van de trip...Vervolgens naar Whistler om te mountainbiken... leuk hoor dat mountainbiken maar de 2e dag wilden we toch echt wel even gaan downhillen dus maar met de mountainbike in de skilift naar boven....echt geweldig dat downhillen (zie foto)
Vervolgens richting de rockies....die koud, nat maar wel ontzettend indrukwekkend en mooi zijn om door te rijden, kanoen of hiken...
Nu ff kort in Calgary waar ik gister mijn groep heb afgezet op het vliegveld, na een erg leuke 3 weken....zo mijn 2e groep ophalen....gaat wel weer erg snel allemaal.. Nog 3 weken werken en dan eindelijk vakantie!!!! (yeh right)

tot later

Matthijn

11th September 2005

Nog op je lazer gegaan?
Hee Matthijn! Goed om eens van je te horen. Mooi dat alles leuk was, op het wat mindere begin na dan. Die foto op die fiets ziet er wel erg spectaculair uit! Aangezien je dit schrijft, heb je het dus blijkbaar wel overleeft. Maar is alles goed gegaan of ben je wel serieus onderuit gegaan? Groeten, Rutger
11th September 2005

Heeeeee! Ziet er echt super uit.. Lijkt me heerlijk om daar zo een paar maanden te verblijven. Werkze en geniet ervan! gr. lidy
14th September 2005

Hey Matt, Gaaf hoor, Job heeft me net deze site doorgegeven. Tof!!! Ik ben zelf net terug van 5dgn N-Ierland, waar ik een 3daagse canoe trip heb gemaakt in een geweldige omgeving. Absoluut aan te raden, mocht jij je een keer settelen in (de buurt van) Nederland. Ik blijf je pagina bekijken. Geniet en begin febr. ben ik in Canada!!! Can't wait :-)

Tot: 0.047s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 26; dbt: 0.0303s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb