New York is WAANZINNIG

North America » United States » New York » New York » Manhattan
July 21st 2007
Published: August 6th 2007

Hallo allemaal!!!

Het is nu 20:30 lokale tijd en dus voor ons gestel 😊 nog 02:30. We zijn dus kapot!!!

Na een goede vlucht (Jacinta vond het zelfs snel gaan) zijn we om 12:30 veilig geland.

Was nog wel even wat vanochtend... Ik was wat laat en toen op schiphol was er geen stoel meer voor mij? De vlucht was overboekt en ik werd op standbye gezet!!!

NOU JA ZEG!!!! Na de eerste schrik uiteindelijk wel goedgekomen gelukkig!!!

Het was nog wel even een gedoe om van het vliegveld weg te geraken :-) We zijn van hot naar her gestuurd voor het vinden van een shuttlebus richting ons hotel. We hebben de monorail die je van het ene vliegveldgebouw naar het andere brengt meerdere keren mogen zien.

Uiteindelijk kwam het goed en werden we netjes bij ons hotel afgezet. New York zelf was nog wel 20 minuten van de luchthaven en om door het GEKKENHUIS van de stad zelf te komen nog wel iets van drie kwartier ofzo. De stunts de onze chauffeur uithaalde om door het verkeer te komen, komen zelfs in mijn stoutste dromen niet voor!!! En kwa verkeer ben ik echt wel wat gewend!

Maar goed: zoals de titel al zegt: Wat een stad is New York zeg!!!! Echt NIET normaal... Zoveel winkels. zoveel mensen, zoveel verkeer. Hahahahhaaha... Echt helemaal top.

Voor mij persoonlijk is deze ervaring nu doorgedrongen in de top 3 van ervaringen in de USA. Dan moet je verder denken aan de eerste indruk van Las Vegas en het zien van de Grand Canyon.

Toen we op broadway stonden wisten we gewoon echt niet waar we nou het eerst naartoe moesten kijken. Sjonge, jonge, wat gebeurt daar veel zeg!!!

We hebben lekker gegeten bij een all you can eat chinees (buffet dus), was erg lekker.

Door alle indrukken zijn we helaas vergeten om foto's te maken!!! Dat zegt wel wat als mij dat overkomt!!! We hebben er....................... EEN gemaakt..... :-) Die zal ik jullie dan ook niet onthouden...

Ik zit nu via de laptop en het GRATIS highspeed internet dit verhaaltje te schrijven en Jacinta ligt op bed en kijkt een kookprogramma. Nu roept ze dat ze het 'foodnetwork' channel gevonden heeft 😊

Morgen hebben we nog een dag ter vrije besteding.... Je hebt hier van die 'hop on and hop off' bussen. Soort engelse dubbeldekkers die langs alle touristenplekken rijden. Je koopt dan een kaartje voor de hele dag en kan zo makkelijk de stad doorkruizen...

We zijn benieuwd dus!!!!

Gaan we het central park nog vinden??? Zal de creditcard op dag 2 al op rood springen door al het geshop van Jacinta? Kunnen we voor 's avonds nog een ander all you can eat restaurant vinden?

Je gaat het allemaal mee maken op deze blog!!! :-)

Groetjes,

Ramon & Jacinta

PS Het telefoontje van Jacinta werkt hier NIET.... Ze is dus niet te bereiken. Om de zoveel dagen zal ze even haar simkaartje in mijn toestel doen om eventuele sms'sjes toch te kunnen lezen.

22nd July 2007

Hahaha, toch weer een cache gepakt?
22nd July 2007

Tof man, extra campzone idols hihi
Wow dat ziet er weer heel tof uit. Jullie vermaken je wel. Lekker zonnetje daar ;) Blijf jullie vanaf hier volgen maar voor jullie heb ik ook iets leuks kijk maar op http://www.xs4all.nl/~jongsmac/Campzone HIHIHI Op dit moment staan er alleen nog filmpjes van Wouter, maar de rest volgt nog. Groetjes vanaf Campzone Cor

Top!!!
Hoi ramon en jacintha, Nog veel plezier op jullie rondreis. P.s. Ik kan zelf niet wachten om naar NY te gaan. Thanx voor de fotos van the Big Apple. Danny
24th July 2007

mooie foto's!
He JJ en Ramon, wat gaaf om te zien zeg, Nw York, gaaaffff! Waar vieren jullie Ramon zijn verjaardag?? Groetjes, geniet ervan! Ik ga vandaag naar Noorwegen, brrrr xxx
24th July 2007

karaoke!!!
Zeg JJ, nu ik die karaoke Idol filmpjes heb gezien moeten wij ons misschien ook maar over onze schroom heen zeten voor het NFI uitje?? Lachuhhhh... Ik zal vast met Sas oefenen in Frankrijk, zij wil wel de drie biggetjes van K3 playbacken geloof ik ;-)

Tot: 0.063s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 19; dbt: 0.0421s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb