Everything comes to an end...

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland
June 30th 2007
Published: June 30th 2007

Even een kort berichtje vanuit Auckland. Ik heb hier nog een paar uurtjes en dan vertrek ik alweer uit dit super mooie land. Voelt echt heel vaag...is zo snel eggaan, lijtk wel een paar weken ipv een paar maanden...time flies when you're having fun!!!
vandaag laatste dingetjes geregeld in de city, visa gechecked etc. Vertrek morgenochtend om 10 voor 9 's ochtends!
ben uiteindelijk een maand op die boederij/hostel gebleven. A lot to do: motorbike lessons, hostelmanager, helpen op de boerderij, helpen op de locale school en nog veel meer!!super aardige/interessante mensen ontmoet en hele mooie dingen meegemaakt en veel geleerd van die mensen.
Ik zal als ikt ijd heb proberen alles up to date te brengen met foto's en al, want daar hebben jullie vast wat meer aan!
nog paar weekjes .........
-x-!

3rd July 2007

Wilde belevenissen!
Hey Maaike!! Was een superleuke en bijzondere dingen heb jij allemaal meegemaakt zeg!! Leuk om je verhalen te lezen! Maar hoe gaat het nu met je? Ben je naar Nederland gevlogen? En is het avontuur voorbij? Of ben je nog naar Australie gegaan voor even? Ik heb het ook superleuk gehad, ook Australie is erg mooi! Al heeft NZ toch meer indruk op me achtergelaten.. Veel liefs, Laura
10th February 2008

Just say hi~
Remember me?? I just return to Taiwan. Open my notebook and notice your website. just say hi to you. and happy chinese new year !!!

Tot: 0.129s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 57; dbt: 0.0886s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb