Kepler track, Stewart Island en nu op naar de Catlins

Oceania » New Zealand » South Island » Invercargill
April 3rd 2007
Published: April 3rd 2007

Hey!
weer heel wat gedaan de afgelopen tijd. Na de routeburn track dus de Kepler gaan lopen. Eerst nog mn spullen terug gekregen van die gozer van het casino, mooi niet dus, werkte gewoon in de cinema haha maar goed, zolang ik mn spullen maar heb 😉
daarna Paul weer opgezocht (uit Engeland) en de volgende dag de Kepler track gelopen, zooooo mooi. echt niks van verw8 en waren alle drie helemaal verbijsterd van de uitzichten. in de shelter op de top van de berg geslapen (ali illegali 😉 ) uiteindelijk in 2 dagen uitgelopen ipv 3 a 4.
de volgende dag een super mooie film gekeken over fiordland en daarna afscheid genomen van Joris, hij heeft nog een maand en ik 3 en hebben dus een ander schema. ik reis nu met Paul .we zijn net terug van stewart island. 3 daagse trak gelopen en was zo mooi dat we er nog een dag langer zijn gebleven. echt van die paradijs stranden. we sliepen de laatste n8 in een hutje ergens in the middle of nowhere. moesten zelf de kachel maken met hout en vuur, zelf de douche maken (1ketel heet water en 2 koud en dan erin pompen en klaar is kees :P)vogels overal, strand om de hoek waar niemand is, *zucht* ,en tsja, had zo z'n invloed, yep: we zijn een stelletje :P,
we zijn nu 2 dagen in invercargill gewest en gaan zometeen naar de catlins, heel mooi gedeelte zeggen de meesten. well...was een korte update, maar beter iets dan niets 😉

3rd April 2007

tsja... wat zeg je dan...
tsja wat zeg je dan he;) tis zeker aardige gast dus wat dat betreft heb je wel de goede getroffen;) veel plezier nog, en dunedin is echt leuk:) (gister op tea geweest bij Brian, stroopwafels met some dutch beer cadeau gegeven, erg gezellig..;) ik ga vndg naar seacliff om morgen pinguins te kijken:) --vergeet niet t fossil forrest bij C... bay (heb ik niet gedaan:(-- veel plezier nog, liefs Joris
5th April 2007

foto's!!!!
zijn er ook foto's van deze 'paul' ;-) ??????? echt nuchter hè jij yep we zijn een stelletje ach vind het leuk voor je!!! kuzje!!!!!!!!!
5th April 2007

Hahah... Dat kon natuurlijk niet lang uitblijven... ;P Een "stelletje"... uhuh... hihi... Naja, je vermaakt je iig zullen we maar denken. :D Nou... dat maakt vragen of alles verder goed met je gaat ook meteen overbodig. Blijf lekker genieten van al het moois wat je daar in NZ tegenkomt! Btw, moet nog ff zeggen; respect hoor dat bungeejumpen! ZO GAAF!!! *jaloers*jaloers* (das pas jumpstyle! en nu zegt de term jumpstyle jou misschien nog nie zo veel daarzo, maar hier in Nl is t al een paar maanden een nieuwe dansrage onder de sjonnies. zeg maar hakken, maar dan springend, voor beelden check youtube). Verder gaat alles hier nog prima in ons steeds minder kouder wordende kikkerlandje. JEEJ t wordt weer lente!! Tis hier weer tijd om met een biertje op een terrasje te gaan zitten! Echt te frusterend als je met zulk weer in een collegezaal zit... maarja... Zal toch moeten als ik mn propedeuse wil halen dit jaar, wat wel zo handig is heb ik deze week uitgelegd gekregen, want anders heb je een heel verrot tweede jaar. Echt te vaag... je moet nu dus al laten weten wat je volgend jaar wil doen terwijl je nog nie eens weet of je je propedeuse heb gehaald... Maarja... we gaan ervoor! (ondanks de verleiding van het mooie weer ;P) Maargoe... Ik kijk weer uit naar een lange Update... (en foto's!! We willen foto's zien ;P VEEL! haha) Naja... Liefs! Doehoeg! Leon
6th April 2007

Hey!
Klinkt supergoed allemaal zeg! Wat maak je allemaal mee! Zelfs al die tracks gelopen zeg, cool hoor! Heb ook net gisteren en eergisteren voor het eerst een (kortere) track gelopen met backpack, wel wennen zeg. En jij al die bergen opklimmen!! Zit nu in Wanaka, erg mooi hier! Morgen door naar Queenstown en dan the sounds.... Ohja en je hebt zelfs een bungy gedaan......brrrrrr!!!! Groetjes, en misschien zie ik je nog eens weer ergens, Laura www.travelblog.org/bloggers/lauragroeneveld
10th April 2007

Paul...
Hoi Maaike, Maaike + Paul => foto?? Ik ben benieuwd! Kus Marjo
12th April 2007

whahahahah
Maaaaaik???? wrom is je blog opeens zo kort?! komt dat ook doordat je nu deel bent van "een stelletje"?? :P whahahahaha, hoezo dat verwachtte Risje niet helemaal van Maaike?! :P Hahahaha, neej ik vind het leuk meisje!! :D Maar ik wil inderdaad ook wel ff n foto hoor, en stiekem eignelijk ook gewoon een dikke beschrijving van die gozer. Nu weten je beste vriendinnetjes alleen maar zn naam en zn huidige verblijfplaats... :P Met mij nog steeds gestressed, tentamens om de hoek en ze zijn supermoeilijk... :S EN:: Ris heeft de sleutels van dr nieuwe kamer, dus ik ga de komende weekenden verhuizen!!!! :D Zo, binnenkort een mail van mij!! ;P Liefs!!!!!
20th April 2007

Hahahaha leuk voor je Maaik!!! waar je al niet leuke mannen tegen komt zo hea ;) Liefs en geniet! Patries

Tot: 0.128s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 61; dbt: 0.0826s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb