ff een stop


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Christchurch
April 19th 2007
Published: April 19th 2007
Edit Blog Post

ey!
Ok, dat heeft ff geduurd, ik weet 't, maar ja, beter laat dan nooit toch :P
goed ik zla nog ff wat vertellen over de laatste paar weken haha :P
wij dus met z'n 2en naar stewart island gegaan. was vanaf het meest zuidelijke puntje ongeveer een uur met de ferry. wij daar aangekomen, meteen de hutten voor de track geboekt. wat lunch gekocht en gegeten aan 't strand en hostel geboekt voor de dag dat we terugkwamen vand e track. Daarna eigenlijk meteen aan de track begonnen. hadden heel erg geluk want normaal is het regenachtig en modderig, nu scheen de zon. waren nog niet om de hoek of de strandjes en alles kwamen ons tegemoet en deden we er ineens iets langer over dan de brochure ons vertelde...oeps..wij dus maar beetje harder gelopen, was gelukkig makkelijk te doen. Op gegeven moment bij de eerste hut aangekomen waar iedereen al aan 't koken was...euhmz..tsja toen moesten we nog een eindje. is nu low season, dus bijna niemadn op de track. wij uiteindelijk bijna aangekomen bij de hut (dit gedeelte was veel zwaarder, moest zelf je track zien te vinden en was modderig en heeeel wat heuvels)..begon al donker te worden..en toen gleed Paul uit..whaha, yeps in de modder..ik vond 't iets grappiger dan hij :P dus hij naar een van de stranden om het water te gebruiken. dat had bijna zn leven gekost kwamen we later achetr: in onze hut zaten alleen wij, frans koppel en 5 jagers die hem op dat moment onder schot hadden toen ie uit de bosjes kwam zetten whaha..yep datw as grappig.
de jagers hadden allemaal spullen mee daar, verbleven een week omdat er toch bijna niemand die track loopt, dus kregen drankjes, hapjes etc, was cool!
goed, wij de track in 3 dagen gefinished, goed te doen, volgende dag in heel mooi hostel geslapen met zuper uitzicht. volgende dag was 't zo mooi dat we bleven, in dat hutje wat ik al eerder heb verteld...
daarna op naar de catlins, datw as echt 't mooiste wat ik tot nu toe heb gezien, maar dat kwam ook omdat we een super sunset en sunrise ahdden. ja dat was zo..we hadden dus een double geboekt in een hostel pal aan 't strand. de hostelowners bleken er niet te verblijven in 't hostel en er was 1 double vrij met uitzicht vanuit je bed over de hele bay, was alleen iets prijziger. ach ja, wij gewoon een switch gedaan, wekker gezet en volgende ochtend bed glad gesterken en weer ons goedkope doubletje in gedoken :P zo doe je dat 😉 dus een mooie sunrise meegemaakt.
volgende dag langs 't strand gelopen en stonden we ineens naast een yelloweyed pinguin, ok 😊
echt super mooie natuur daar, nog een nacht op een verlaten strand in de auto geslapen. yep, was echt super gedeelte van mn trip! (en nice companie natuurlijk :P)
naar dunedin gegaan, daar een weekje gebleven, mensen die ik ontmoet had op een festival waar joris en ik hadden egwerkt hadden aangeboden om daar te evrblijven in hun campervan, dus wij op de oprit in de campervan geslapen met keuken en alles haha. nog een tour gekregen door de stad . werd alleen ziek, had infectie in mn buik, dus tijdje op bed gelegen, medicijnen gekregen en die werkten goed gelukkig, dus na 3 dagen weer opgeknapt en verder gaan reizen. zouden naar mount cook gaan, alleen de auto spurtelde beetje tegen dus op naar christchurch waar we nu zitten. hij gaat zn auto evrkopen en kijken voor iets anders en ik ga mensen bezoeken in Akaroa waar ik heb gewerkt, en een verre familielid hier in christchurch. daarna willen we naar mount cook.
zijn ook nog naar Oamaru geweest, staat bekend om pinguincolony, maar moet je betalen etc, mooi niet dus, hebben onze eigen pinguinshow gezien.
nou ik zal stoppen met schrijven en wat foto's erop gooien, hebben jullie vast meer aan 😉


Additional photos below
Photos: 19, Displayed: 19


Advertisement



19th April 2007

Yeah! Leon 'comment' 'm als eerste! ;P
HEHE!!! EINDELIJK! EEN REACTIE WHOOOHOO! MET FOTO'S!!! (neej hoor... ongeduldig? ikke? absoluut nie... ik ongeduldig??? :D) Maar mooie foto's hoor Maaike... egt, prachtige natuur daar!! Pinguins en sunsets enzo... (of dacht je nou egt dat ik het over Paultje had... ;P neuh... ik laat het wel aan Janne en Maris, etc over om daar een oordeel over te vellen ;P). Ik oordeel wel als ik 'ns een biertje met m heb gedronken, en iets zegt me dat het nog best lang kan duren voordat dat gaat gebeuren :D. Verder alles hier goed! Ben afgelopen maandag 19 geworden!! YEAH! Zoals een studiegenoot zei: Nu zit je proeftijd volwassen-zijn d'r op... Qua studie is er verder weinig veranderd sinds vorig bericht, doe het lekker rustig aan, niet stressen, gewoon doen wat je moet doen. EN verder geniet ik lekker van mn leventje. Ben trouwens gister nog met bas teruggegaan naar Hageveld. Egt té grappig! Veel mensen weer ff gesproken, gewoon puur voor de lol! Tis er veel leuker als je er niet naar toe móet! Maargoe! Mijn weekend is begonnen! Ik kijk weer uit naar je volgende berichtje! Veel liefs en geniet maar van die natuur daar ;P!!! Leon
19th April 2007

whaaaaah (A)
Sweety, zeg mr tegen je new boyfriend, dat hij zoooooo goedgekeurd is door een van je beste vriendinnen!!! ;P Ik vind hem very cute!! (A) En vind het echt superleuk om nog steeds te lezen dat je t zo naar je zin hebt en overal van geniet!! :) Mn kamertje begint btw al wat te worden, staat nu bed, bureau, boekenkast, nog ff wachten op mn kledingkast en dan over n weekje moet ik echt naar de nieuwe kamer... Hou van je meis!!! Liefs uit het toch-niet-meer-zo-heel-koude Nederland. PS: dat muts/pet-ding van Paul is echt te fout!!! :P
24th April 2007

geen commentaar
leuk hoor al die foto's blijft toch echt onwijs mooi daar!!!! hier inmiddels ook met het zonnetje en de het mooie weer. Leon is inmiddels 19 geworden hadden zat verjaardag zoals ie zelf ook al zei was wel hip hij voelt zich nu echt volwassen maarja het blijft leon hè ;-) dus dachten geven hem flesje tequilla kijken hoe dat gaat maar viel mee ging goed hoewel ik niet alles weet hoor want ben niet mee uitgegaan want moest werken (leon post ff reactie met uitleg ;-)) maar misschien wordt ie nu toch echt volwassen!!!! Maarreh ik dwaal af (A) mooie foto's mooie uitzichten!!!!!! Neem inderdaad maar keertje mee om feestje te bouwen lijkt me gezellie mis je best wel! kuzje Janneke nu hard rennen naar stage!!!
2nd May 2007

Hey Maaike!! Ja, echt zulke gave en mooie foto's... Wat een landschap!! Super tof zo'n gezelschap, haha! Onwijs mooie en gezellige reis nog. xx Karin

Tot: 0.102s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 57; dbt: 0.0611s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb