Bangkokista taas

December 21st 2006
Published: December 21st 2006

Huh Huh ja silleen!

Maa on taasen vaihtunut ja takana on jo pari jokseenkin raskasta paivaa taalla Thaimaassa.

Matka Vientianesta Bangkokiin sujui kohtalaisen hyvin. Bussi oli hieno ja elokuva huono. Vientianesta on hyvin lyhyt matka rajalle, mista siirryttiin Ystavyyssiltaa pitkin Thaimaahan. Pari minuuttia rajan jalkeen pysahdyttiin "ilmaiselle" illalliselle, josta kuitenkin lienee maksoimme lipun hinnassa. Siita matka sitten jatkuikin yhden pysahdyksen taktiikalla aamuiseen Bangkokiin. Bussi dumppasi meidat aamulla viiden aikoihin Khao San Roadin tuntumaan, missa tietenkin lahes kaikki paikat olivat kiinni. Saatiin sentaan jatettya rinkat New Joe Guest Houselle, mista luvattiin, etta saisimme huoneet siina puolenpaivan maissa. Ja mitahan siina sitten tekisi seuraavat seitseman tuntia huonetta odotellessa?

Ainoat avoinna olleet paikat olivat baareja, joten oli pakko aloittaa aamu paikallisella alkoholilla ja kolalla... Jotenkin siina sitten paadyttiin lukuisien irlantilaisten (olisko ollut kuusi tai jotain) ja yhden etelaafrikkalaisen seuraan. Eihan tuollaisesta yhdistelmasta mitaan kovin hyvaa lie voi seurata. Jaksettiin aina kolmeen asti iltapaivalla, ennen kuin oli ihan pakko paasta lepaamaan. Parin tunnin tirsojen jalkeen pystyikin sitten taas jatkamaan iltaa.

Eilinen paiva vierahti isolla ostoskeskuksella tavarapaljoutta ihmetellessa. Taidetaan menna kyseiseen paikkaan viela ainakin pari kertaa, silla eilen ei ehditty ostamaan mitaan. No nyt siella sitten ihmetellaan, etta miten on mahdollista viettaa koko paiva ostoskeskuksessa ja olla ostamatta mitaan, mutta uskokaa huviksenne, etta sellaisen tavarapaljouden edessa meikalainen ainakin menee hieman hamilleen. No Katja sentaan sai leikkautettua hiuksensa ja Mark (joka siis edelleen ilahduttaa meita seurallaan) sai tuliaisostoksensa tehtya. Illalla paadyimme jalleen baarin puolelle (syytamme tasta holtittomuudesta vain ja ainoastaan irlantilaisia - tai no ainakin yhta heikalaisista), mika lienee selittaa tana aamuna vaivanneen vasymyksen.

Nyt iltapaivasta ollaan vuorostaan kierrelty kauppoja ja kojuja Khao Sanin varrella - eika olla edelleenkaan ostettu mitaan. Markin pitaisi lahtea illalla kotia kohti, mutta saa nahda salliiko Lontoon sumutilanne koneen lahdon. Katja ja mina odotetaan innolla nukkumaan paasya, mika tapahtunee joskus klo 21 paikkeilla. Haukotus!

21st December 2006

Reissunaisille....
Heips Ihananaiset!Tosi kivasti ootte seikkailuistanne kirjoittaneet, niin elävästi jopa, että hetkittäin tuntee itse olevansa mielikuvissaan teidän matkassa mukana=))) Jatkakaa tytsyt samaan malliin!Jouluisia terveisiä<3

Tot: 0.119s; Tpl: 0.013s; cc: 15; qc: 91; dbt: 0.0874s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb