Daar ben ik weer

Burkina Faso's flag
Africa » Burkina Faso » Centre » Ouagadougou
November 8th 2006
Published: November 8th 2006

Internetcafe Azicenter o.i.d met een altijd handig frans toetsenbord.
ff kort:
Tour du Faso gezien, veel fotos gemaakt, na afloop de winnaar David Verdonck kunnen feliciteren e.d.
Bij de grootste traditionele afrikaanse kunstfestival (SIAO2006) van Afrika geweest; de 50.000 andere mensen die er die (laatste) avond waren maakten het net iets te druk.
Een collega stagestudent Siaka/Yamsi heeft ons mee uit genomen(alles betaald) en de dag erna voor ons yams gekookt bij hem thuis.
Vandaag veld in geweest ter verkenning: Cool (heet), maar onderzoek blijft een uitdaging.
De 2maanden oude baby van Elke heeft chronische bloedarmoede en gaat vanavond met Elke terug naar Nederland.
Op straat ruikt het naar verbrand plastic; een vuilophaaldienst kennen ze niet.
De muizenkeutels die tegen de muur plakken zijn van gekkos; fotos volgen.
Op onverlichte, onverharde straten is het snachts soms moeilijk om het verschil te zien tussen schaduw en open riool.
Zaterdag zijn we door vrienden van Siaka uitgenodigd om rupsen te komen eten.
Verder alles goed hier dus!
MAZZOL!

9th November 2006

hai roos
godver. Joeri dacht: je bent vast te druk bezig met je troep om een degelijke gekko-foto te plaatsen. Echter de eerste hit op google met gekko en burkina faso is deze site. http://www.traveladdict.be/news/archives/africa/BFA/BFA2nederlands.asp Nog een gekko uit BF van dezelfde soort lijkt het. Zijn ze allemaal hetzelfde daar? Of deze: http://www.bio.ntnu.no/sbm/Innhold/Pictures/er/images/gekko.jpg Maar dat is helemaal geen gekko! En als je deze ziet http://reptile.fisek.com.tr/gekko_gekko.jpg moet je uitkijken, die happen en je krijgt ze alleen los met warm water (of bekkie openbreken, maar dat mag niet!) Zoentjes, Joeri
11th November 2006

jesus
Dag kleine man, this is realy not true! Wie begeleid jullie nu? Was dat een nederl. of een belg die finiste? D.

Tot: 0.073s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0451s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb