Peru in Bolivija

May 3rd 2013
Published: May 3rd 2013

¡Hola!

Midva se zopet potepava, tokrat po Peruju in Boliviji. Dve tretjini potovanja je ze za nama, vsak dan pa se nama dogaja toliko, da bi lahko pisala do jutra! Zato le na kratko, dodajam pa tudi slikice, ki bodo same zase govorile.

Zacetek v Limi, glavnem mestu Peruja, ogled nekaterih muzejev, pot naprej v Paracas, kjer sva obiskala Islas Balesstas, otoke, kjer domujejo ptici, morski levi in pingvincki. Se isti dan obisk Nazce in znamenitih linij v obliki pticev, opice, astronavta, kita,... Njihov pomen se danes ostaja neznan. Prihod v Arequipo, prekrasno mesto, predvsem pa izhodisce za dvodevni treking v Colca canyon. Nadaljevanje poti v Cuzco, glavno mesto starih Inkov, nato pa do misticnega Machu Picchuja, ki je v realnosti se bolj impresiven kot sva si mislila. Nazaj v Cuzco, potem pa prestop v Bolivijo, ob jezero Titicaca, rojstvo sonca, ki so ga castili Inki. Pot sva nadaljevala v La paz, glavno mesto Bolivije, kjer se sedaj nahajava. Kaj se sledi na najinem potovanju, pa naj ostane se skrivnost. 😊

¡Hasta luego!

Katja in Tine

Tot: 0.045s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0247s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1018.4kb