Colonia Del Sacramentosta

Published: August 6th 2007

Parin paivan mittainen pikavisiitti Uruguayhin alkaa olla lopuillaan. Tultiin tanne Coloniaan laivalla suoraan Buenos Airesista. Alkuperaisena ajatuksena oli ollut kavaista Colonian lisaksi myos Montevideossa, mutta paatettiin sitten kuitenkin vain pysytella taalla ja levata.

Sacramento Del Colonia on todella viihtyisa pikkukaupunki. Kaupungin vanhassa osassa on kivoja mukulakivikatuja, kauniita taloja ja viihtyisia kahviloita. Meilla onkin aika vierahtanyt lahinna kavellessa ja kahviloissa istuskellessa.

Tanaan palataan takaisin Buenos Airesiin, missa ollaan taas pari yota ennen pohjoiseen suuntaamista.

5th April 2007

Pääsiäinen
Hauskaa pääsiäistä teitille molemmille! Täällä aurinko porottaa täysillä, mutta on niin hirveä tuuli, että ulos ei voi mennä. Amanda sai aamulla hepulit, kun lähdettiin kaupasta kävelemään kotiin ja alkoi sellainen tuuli, että torimyyjien teltat lenteli ja ostoskassista löytyi kotona tupakantumppi :)
6th April 2007

Kiitos kovasti ja mukavaa paasiaista myos Suomeen. Me ollaan paasty takaisin Buenos Airesiin, missa satamassa olivat vastassa mielenosoittajat (ei kovin montaa kuitenkaan) ja poliisit taydessa suojavarustuksessaan. Arvatkaapa mita vastaan osoittivat mieltaan...

Tot: 0.167s; Tpl: 0.009s; cc: 17; qc: 91; dbt: 0.1351s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb