Lazy dog In


Advertisement
Peru's flag
South America » Peru
March 25th 2008
Published: March 25th 2008
Edit Blog Post

Hola
Petit resume de la semaine derniere: Jeudi j´ai ete manger avec Ethel et oui, incroyable mais j´ai mange du cuy (cochon d´inde). Vraiment delicieux ( un peu comme du poulet), juste un peu mal au ventre le lendemain.
On a passe le weekend dans un lodge (le lazy dog in) dans la montagne. Vraiment super. Samedi visite de ruines ( quand meme fait 12km a pieds) et dimanche cheval. Et pour le reste repos, repos, repos.
Je commence a travailler vendredi, j´ai vraiment hate.
Bisous

Vorige week donderdag ben ik met Ethel cuy (cavia) gaan eten. Was echt heel lekker, beetje als kip, had wel een beetje last van me buik de volgende dag.
In het weekend zijn we naar de Lazy dog in gweest, een lodge in de bergen. Was echt heel leuk. Zaterdag flink gewandeld naar ruines in de buurt en zondag wandeling in de bergen op een paard.
Ik mag vrijdag eindelijk beginnen met werken, heb er erg zin in.
Groetjes



Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement



26th March 2008

wauw, ech wauw!
He Virginie! Ik ben heel blij te lezen dat het goed met je gaat. Het is toch alweer ff geleden dat je vertrok maar ik had er wel vertrouwen in dat het goed zou komen. Ik lees dat je je nie hoeft te vervelen daar! En dat jij cavia hebt gegeten! Wow, ik had dat nie gedaan hoor, ik zou alleen maar inbeelden dat mijn cavia daar zou liggen :( Lukt de spaanse les een beetje? jij kan later je kinderen in 3 talen opvoeden, nee 4! Heel veel plezier en succes daar! Ik wacht met spanning op je volgende berichtje! Lol, ik had eerst nie door dat je onder je berichtjes alles in het nederlands schreef. de 1e 3 berichtjes in het frans gelezen en ik begreep het merendeel wel. vind ik toch wel knap van mezelf, aangezien frans geen vak was waar ik goed in was op de middelbare school. Liefs en houd je taai! Suz.

Tot: 0.06s; Tpl: 0.024s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0251s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb