Amsterdam-Lima


Advertisement
Peru's flag
South America » Peru » Lima » Lima
February 28th 2008
Published: February 29th 2008
Edit Blog Post

Hello,
Bien arrivee a Lima. Super fatiguee, mais le voyage c est bien passe.
Petite couverture, pleins de films et de series a regarder. Ah et super les patchs nicotines, pas eu envie de fumer pendant les 3/4 du voyage.
Mon voisin ( Freddy) par contre etait assez lourd. Au debut super sympa, on a parler espagnol ( enfin, j ai essaye), ensuit il a commence a me poser des questions assez space ( tu as un copain, tu veux de enfants, tu fumes, oui mais bon ca me gene pas...) demain je te fais visiter Lima... A dit 100x que j´etait bonita. Decide a ce moment la de regarder la tele non stop. Mais bon ensuite apres beaucoup beaucoup de vino ( il a rencontre des amis dans l´avion) il a passe le reste du voyage a dormir.
La je suis a mon hostal, petite chambre, tres propre, avec qu´une seule araignee. En plus c´est une faucheuse donc ca va.
Demain matin je vais chercher mon ticket de bus et apres petite visite de Lima. Il fait 26 degres ici, bien agreable.
Il est 20h30 ici, mais je vais pas tarder a me coucher
A plus
Bisous

Hello,
Goed aangekomen in Lima, ben wel kapot, maar in het algemeen is alles goed gegaan. Barry, nicotine pleisters zijn echt goed. Heb zeker 3/4 van de reis geen zin gehad om te roken. Lekker filmpjes gekeken en 4 afleveringen van grey´s anatomie. Alles was goed behalve mijn buurman.
Mij buurman (Freddy) was echt niet leuk. In het begin gewoon in het spaans zitten praten, maar na een tijdje kreeg echt het gevoel dat hij veel meer wou. Hij vroeg of ik kinderen wou, of ik rokte ( vindt hij niet erg), was van plan om morgen me gids te zijn in Lima. wel 100x gezegd dat ik bonita was... Maar ja, daarna kwam hij vrienden in het vliegtuig tegen, en na heel veel wijn is hij in slaap gevallen.
Zit nu in Lima, in het hostal. Alles is schoon, mensen zijn heel ardig. Het is hier 26 graden, super!
Morgen bus ticket halen voor zaterdag en dan even Lima bezoeken.
Half negen, maar zoe moe, ga zo naar bed.
Groetjes

Advertisement



Tot: 0.1s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0396s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb