PERU - Puno, Cusco & Machu Picchu

South America » Peru » Cusco » Machu Picchu
October 9th 2008
Published: October 31st 2008

PUNO - Lake Titicaca In the morning we got on our trustworthy, and almost luxurious Cruz del Sur bus to Puno... it is definitely the best bus company in Peru, but also more expensive, and used mostly by gringo tourists. We got to Puno at about 2pm, and our plan was to do a quick visit to Lake Titicaca and only stay one night in Puno, since we were told there was not much to see in the town itself.... Read Full Entry

Photos are below

on the way to Chinchero
Back to CuscoBack to Cusco
Back to Cusco

Recovering after feeling very sick...
Cusco streetsCusco streets

with some blue sky!
LimaLima
Lima

our last Ceviche before we go...

1st November 2008

Las fotos espectaculares
hola muchachos como siempre esas espectaculares fotos que tratan de mostrar los lugares hermosos que visitan, y como siempre rematando con una gran comida que para nada le gusta a Daniel.... saludos Guille/Erika

Desde Miami
Bueno. Dany Y Lore vemos que ya continuaron la marcha muy buenas las crónicas del Perú y las fotos ... ni se diga. Ya llegamos de la China y pasaamos delicioso los recordamos mucho a medida que pasabamos por los lugares que ustedes nos habían comentado. Abrazos Juan Y Patricia

Tot: 0.103s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 52; dbt: 0.0675s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb